NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Nathalie - 4 februari 2011 22:00

Hej igen mina sötisar!!

 

Hur mår ni denna kväll?

 

Vad hittar ni på för trevligt?

 

Själv så hade jag en sovandes Jasmine bredvid mig. Hon har träffat så många människor idag så hon blev helt slut. Stackarn. ♥

Men nu busar och pussas hon för fullt! =) ♥

 

Annars mår vi toppen. Ligger på soffan och myser. =)

 

Gick ju till affären och gissa.... ÄNTLIGEN hade dem våra våtservetter!! =) Men bara en av sorterna, det brukar vara två. Så nu har jag bunkrat upp med en massa paket för dem hade inte alls beställt så många. Så känner jag mig själv rätt och inte köper mycket så är dem slut sen när jag behöver fler. ;)

Visar er imorgon vilka jag menar.

 

Jag skulle ta bilen till Ica Maxi förut för att köpa Ben and Jerry's glass. Mmmmm säger jag bara. =)

Det var så halt ute att bilen bara åkte av sig själv. Körde 30 och bilen åkte ändå vart den ville. Hu va läskigt det var. Det fanns inget jag kunde göra mer än att be att inget skulle hända. =( Var så rädd så det ända jag tänkte var "allt detta för en jävla glass". :D

Men som tur är så klarade jag mig hem igen till min vackra dotter och man! ♥

Jasmine började prata så fort hon hörde dörren öppna sig. Sen kommer jag in i vardagsrummet och då skiner hon upp som en sol och bara tjuter av skratt och vill dirket upp i min famn. =)

Va härligt det är med barn!!

Älskar min familj över allt annat!! ♥

 

Det blev iaf denna smak:

 

  

 

  

 

Nu väntar bara en bra film, något förslag??

 

Bus innan vi skall sova. Jag hittade henns mössor från i somras. Lägg märke till den vita den var alldeles för stor i sommar. Nu passar den perfekt, undrar om den kommer passa i sommar, vad tror ni? Min lilla tjej! =)

 

        

 

Såhär somnar vi nästan varje natt. =)

Mysigt!!

Mamma och Pappa älskar dig över allt annat våran fina Prinsessa!! ♥   

 

 

Nu "skriker" Jasmine Mamma, måste dra. =) 

UNDERBART!!    

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 4 februari 2011 13:15

Hej alla mina vackra sötisar!!

 

Hur mår ni denna underbara fredag?

 

Vi mår toppen!

Det är fredag och Jasmine sover bättre och bättre. =)

 

Vad skall ni göra idag/kväll?

 

Vi skall nu ner på stan med underbara Johanna och Vilmer! =)

Hör och häpna....

....... jag skall  ner på stan med Johanna.

Hahaha det var länge sen sist jag gick ner på stan. =)

Men idag skall det invigas på nytt. Wish me luck!! Hahah =)

 

Jag skall bla på coop forum och se om mina våtservetter har kommit annars skall dem få SKÄLL!! =)

Annars blir det bara att handla lite bas saker.

 

Vi skall på kalas imorgon, lördag.

Hem till vår underbara vän och hennes fina son som fyller hela 2 år!! =)

Så det skall även letas present på stan till honom. Kul!

 

Har ni något förslag?

 

Sen ikväll blir det bara en massa mys. Mannen jobbar men jag skall nog se till att göra det mysigt för Jasmine och mig. =)

 

Vi hörs sen!

 

 

 

Mamma älskar dig över allt annat min fina Prinsessa!!   

 

            Älskar när hon ligger såhär. =)        

 Ser ni hur hon ställer sig upp och kastar sig själv ner? JÄTTE roligt tycker Jasmine! =)

 

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards