NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Nathalie - 8 februari 2011 17:02

Nå vad tycker ni om min nya header?

Jag är SUPERNÖJD!!

Det är underbara Alexandra som har gjort den!

Visst är den fin?!

 

Tack så JÄTTEMYCKET för att du tog dig tiden till att göra den åt mig!! Ett ytterligare tack skall du ha för att du hade orken till att stå ut med mig och min beslutsångest! =)

Tusen tack!!

Det är sådana människor som du som kommer långt i livet!   

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 8 februari 2011 13:45

Hej sötisar!!

 

Hur mår ni idag?

 

Vi mår bra!

Vaknade dock inte tidigt idag. =(

Jasmine var sjuk igår och spydde. =(

Först mådde hon jätte dåligt men efter hon fick spy då var hon sig jälv igen. =)

Idag mår hon bra förutom att hon är lite snorig.

Hu va jobbigt det är när ens barn är sjuka. Man blir så ledsen! =(

 

Jag kunde inte skriva mer igår för som sagt Jasmine var sjuk. Då blir hon mammig.

 

 

Idag händer inte så mycket mer än att ta det lugnt.

Vi måste till Ica Maxi och handla men det är bara det sen blir det hem och mysa med min fina familj!   

 

Vad skall ni göra idag?

 

Såhär skönt kan man sova. =)

Mamma och Pappa älskar dig mer än allt annat våran fina och underbara Prinsessa!!   

 

            

 

    

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards