NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg under december 2010

Av Nathalie - 31 december 2010 22:24

Hej alla finaste!!


Mår ni bra en kväll som denna?


Själv sitter jag med min älskade Larissa med familj och nära och kära! UNDERBART MYSIGT!   


Det blev inga bilder idag, hann inte med men imorgon så!


Skall fortsätta att vara social och ta min dotter med! :D


Önskar er alla en underbar Nyår och hoppas att ni alla underbara människor får ett fantastiskt 2011!! Lyckönskningar från oss alla till er alla!!


Gott Nytt År Alla Fina!!   


Älskar min fina Prinsessa Jasmine!   

Älskar mitt liv!   


 



Pussar och Kramar från oss till er!!

Av Nathalie - 31 december 2010 12:06

Im back!



Det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på er!


Hoppas ni mår toppen!


Nu har vi skaffat trådlöst internet. För dem som har mitt mobila bredband bara krånglar och vill inte laga det!

Har haft sådan ångest att jag inte har skrivit här på en månad. Men nu är jag tillbaka och jag hoppas att ni kan förlåta mig. Kan ni det?


Hoppas ni har haft en toppen Jul! Skriv gärna till mig om vad ni har gjort under Jul helgen.


Skall lägga in lite bilder på datorn nu och dela med mig till er. Så kom tillbaka så har jag lagt in dem.


Jasmine älskar dem här men inte Mamma. Dem kladdar så hemskt! :D


Mamma älskar dig min vackra Prinsessa över allt annat!   


             


Puss och Kram!

Av Nathalie - 2 december 2010 14:10

Hej sötisar!


Hur mår ni idag?

Tänker fortsätta att tjata, SKRIV och svara snälla! Jag vill ju inget hellre än att höra hur ni mår och hur eran dag har varit. =)


Vad gör ni idag?


Jag skall gå på stan med Larissa idag för att testa hennes nya syskonvagn! Hon är så lycklig! Äntligen så skall hon få köra båda barnen samtidigt. Är glad för hennes skull. :D


Har tyvärr inte hittat några fler julklappar. Var dock på Rusta igår och fyndade saker till hemmet. Skall göra detsamma idag fast på ÖoB. Idag är lägenheten färdig, så det blir till att åka hem och julpynta och fixa det mysigt!  Sååå jag har längtat! Tapeterna blev JÄTTE fina! Lägger in bilder sen eller imorgon på allt när det är färdigt. Om ni vill se, vill ni det? Skall även sätta upp en massa ljus på våran älskade uteplats! :D Kommer typ se ut som USA om jag får bestämma. Åh vad jag saknar USA!   Vill ni se det med?


Skall sova hemma för första gången på tre dagar, skönt men jag kommer sakna att sitta och prata med min älskade Larissa in på natten och kommer sakna att ha Gannih som kommer in och väcker en på morgonen. Men vi får väl göra det till en vana att sova här minst en gång i veckan. Det behöver nog vi, att få prata av oss i lugn och ro när barnen sover.


Min kära Man är ledig i helgen!!!! Kan inte minnas när han var det sista gången, allvarligt alltså! Men nu ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Jag glömde bort det och då sa han det hur kan du glömma det? Det är ju inte så konstigt när det typ aldrig händer. Åh så mysigt vi skall ha det, familjen i en ny renoverad lägenhet med en massa mysiga jul ljus.   


Nej men nu blir det att dricka klart vårat kaffe och sen en runda på stan för att testa det nya vrålåket och leta julklappar. =)


Ingen som vill köpa en vagn? Jätte fin med alla tillbehör plus en ståbräda. Både sitt och liggdel, regnskydd till båda delarna. Skriv om ni är intresserade. Bilder kan skickas om ni är intresserade!


Älskar min fina Prinsessa Jasmine! Älskar min familj och mina närmaste vänner! Älskar mitt liv helt enkelt!   


Mmmmm maaat! =D


 


Vi hörs sen!


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards