NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Nathalie - 5 augusti 2010 02:35

Hej mina vänner!


Hoppas att allt är bra med er?

Har inte skrivit på några dagar nu. Har varit på landet vid min mamma. Finns inget internet tillgängligt.


Skulle lägga upp bilder på Jasmines nya kläder men mobilen krånglar. Har inte använt dem än för att dem dels är en storlek större plus att jag sparar dem för att ta kort så att ni skall få se dem.

Har även beställt från H&M tydligen. Visste inte det, har ej godkänt den beställningen men det var saker som jag ville ha. Kan dock inte komma ihåg exakt var det var. Man får väl retunera saker som är för små eller? Isåfall får jag bara skicka tillbaka det. Har inte ens bestämt betalsätt. :S Vill beställa från Ellos också men tydligen kan jag inte beställa med faktura på internet. Måste ringa dem och det händer ju när man har tid. :) Någon annan kanske vet hur man gör? Blir rätt många beställningar nu. Jasmine måste ju ha till hösten/vintern (höst verkar det ju redan vara :( ) och då en storlek större typ, så varför inte beställa när det är lite billigare.


Måste köpa en ny mobil för min älskade Sony Ericsson C905 bara lägger av hela tiden. Som om batteriet är slut fast det är inte det. Så fort någon ringer eller om man sätter igång kameran så slutar den bara. Den har gjort så nu i någon vecka men idag har den gjort så hela tiden. Älskar verkligen den mobilen har haft den i 2 år nu. ( det längsta jag någonsin haft en mobil) Men om man skall ha någon likvärdig så antar jag att Sony Ericsson Satio är alternativet, nackdelen är att den har inga knappar bara touch. :( Men man vill ju inte köpa samma igen. Vad tycker ni om den mobilen. Någon som har en sådan som kanske kan säga om den är bra eller dålig? Skriv gärna snarast, klarar mig inte utan kamera tänkte kolla på den idag. Så behöver eran hjälp.


Skall till BVC nu idag kl halv 12. Hade tydligen tid igår den 4 kl 15. Trodde det var idag så jag hade inte en tanke om att kolla en extra gång. Min kära Jasmine skall få sina sprutor idag och det ser vi inte fram emot. Hon har varit grinig HELA dagen idag (vet ej varför) och hon lär säkert bli värre idag. Vi ska inte måla fan på väggen än, så vi får se hur det går. Skriver sen.


Vi hörs senare. Skall sova nu. Trodde jag hade vänt tillbaka på dygnet men icke sa nicke. Gick bra nu i någon dag men idag vändes det tillbaka. Kanske kan vara trött idag, får ju inte sova så många timmar. (lite dåligt planerat med tanke på sprutorna men vad skall man göra när man är jag?)


God Natt! Ha det så bra med er!


Snacka om avslappnad. :D Mamma älskar dig jätte mycket Jasmine!   

    


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards