NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg under september 2010

Av Nathalie - 26 september 2010 17:00

Hej på er denna underbara söndag!



Hur är allt med er idag?

Här myser vi för fullt och ser på Disney Channel.

Jasmine gillar tvn men älskar tecknat. :D

Så nu har jag ÄNTLIGEN en anledning att titta på tecknat! Tjoho! =)


Vad gör ni denna mysiga söndag?


Visar lite bilder från vårat mys!

   

Jasmine vill upp.

   

Men jag fick henne att stanna, bara om hon fick hålla min hand. Så mysig min älskling är!

   

Det här är ett av programmen som vi har tittat på. :D

 

Vi har det så gosigt tillsammans min underbara Prinsessa och jag! Mamma älskar dig mer än livet själv!   

 



Puss och Kram på er alla!

Av Nathalie - 25 september 2010 23:38

Hej alla underbara!


Ville bara tala om att min älskade Jasmine blev hela 5 månader igår!! Grattis min älskling!

Tiden går så fort så man hinner inte med men det är sååååå kul och underbart att vara mamma!   


Som sagt som skrivet hon sitter redan! Idag var första gången hon kunde sitta utan att ramla åt sidan! Snacka om att tiden verkligen går fort hon blev 5 månader igår och jag bytte till sittdelen igår med. Det invigde vi idag med att ta en tur ner till stan och hon var hur glad som helst att få sitta. Ville lägga henne ner innan hon skulle somna men det gick inte. Fick bli efter hon hade somnat. :D Sen direkt när hon vaknade då blev det till att sätta upp henne igen annars blev det surt. :D

Sen idag så sitter hon, plus att vi har bytt nappen till en större storlek. Så ja vad var det jag sa tiden går fort! Det gäller att hänga med. :D


Här är en massa bilder på våran fina Jasmine!! Mamma älskar dig mer än livet själv!   


Hon sitter!! :D

           

Så underbart fin min Prinsessa är!

 

I vagnen.

               

Jasmine den vackra på hennes 5 månaders dag!   

Är så glad att jag har dig i mitt liv min Stjärna och får uppleva en massa underbara saker med dig!  Jag njuter av varje sekund med dig!   

   

Älskar min familj över allt annat och med hela mitt   ! 


Puss på er!!

Av Nathalie - 24 september 2010 19:57

Fredagsmys!


Ville bara tala om att Malin och Alma är här och myser med oss!

Jätte trevligt! Mycket babbel blir det! :D


Berätta gärna för mig vad ni gör/skall göra ikväll om ni har lust!


Vi hörs lite senare!


Hoppas ni har en trevlig och mysig kväll!


Min fina Prinsessa Jasmine för en stund sedan när hon sov! Mamma älskar dig mitt   !


Vart är Jasmine?


 

Tittut! Där är Jasmine! :D


 


Puss och Kram från oss alla fyra!

Av Nathalie - 24 september 2010 18:56

Hej alla underbara!


Ville bara tala om att min älskade Jasmine blev hela 5 månader igår!! Grattis min älskling!

Tiden går så fort så man hinner inte med men det är sååååå kul och underbart att vara mamma!   


Som sagt som skrivet hon sitter redan! Idag var första gången hon kunde sitta utan att ramla åt sidan! Snacka om att tiden verkligen går fort hon blev 5 månader igår och jag bytte till sittdelen igår med. Det invigde vi idag med att ta en tur ner till stan och hon var hur glad som helst att få sitta. Ville lägga henne ner innan hon skulle somna men det gick inte. Fick bli efter hon hade somnat. :D Sen direkt när hon vaknade då blev det till att sätta upp henne igen annars blev det surt. :D

Sen idag så sitter hon, plus att vi har bytt nappen till en större storlek. Så ja vad var det jag sa tiden går fort! Det gäller att hänga med. :D


Här är en massa bilder på våran fina Jasmine!! Mamma älskar dig mer än livet själv!   


Hon sitter!! :D

           

Så underbart fin min Prinsessa är!


 

I vagnen.


               

Jasmine den vackra på hennes 5 månaders dag!   

Är så glad att jag har dig i mitt liv min Stjärna och får uppleva en massa underbara saker med dig!  Jag njuter av varje sekund med dig!   


   

Älskar min familj över allt annat och med hela mitt   !


Puss på er!!



Av Nathalie - 20 september 2010 01:34

Hej alla underbara läsare!


Någon som har lust att förklara snabbt vad som händer. Har inte riktigt hängt med. När vet man för säkert att valet är över och vem som vinner? Jag trodde det var idag. Snälla förklara för min förvirrade hjärna. :D Tack på förhand!


Jag skriver mer imorgon.


Ha det så bra!


Jag älskar min Familj över allt annat!   

 


Puss och Godnatt!

Av Nathalie - 16 september 2010 14:25

Hjälp sökes!! :)


I mitt förra inlägg så blir inte texten som jag har valt. Kan någon hjälpa mig?

Jag markerar texten och väljer typsnitt och storlek. Men sedan när jag publicerar inlägget då blir det liten text och inte alls som jag vill ha det.


Kan någon snälla hjälpa mig och tala om vad jag gör fel?


Puss!

Av Nathalie - 16 september 2010 13:30

Hej alla underbara!!


Hur står det till?

Här är det sjukt. :(

Vaknade imorse med världens halsont och fryser som bara attan, slö är jag med. (men det är väl inte ovanligt för att vara mig)

Jasmine är dock på bättringsvägen så det är ju JÄTTE bra. Hoppas bara inte att hon blir förkyld igen nu när jag är det.


Just nu sitter jag med en kaffe kopp, en filt och datan och skriver till er. Tittar ut genom fönstret och ser hur det blåser som bara den utanför. Dörrmattan som vi har ute på uteplatsen blåser upp mot fönstret hela tiden. :) Skönt att vara inne. Jasmine min lilla snyggning ligger i babygymmet och jollrar för fullt. Skönt att hon börjar gilla den nu mer och mer. :) Då får man lite mer fria armar. Hon busar för fullt med Khaled. :)


Ja skulle ju skriva igår men det försvann trååååkigt. Men en liten uppdatering bjuder jag på med bilder också.


I tisdags så var min älskade Maria här med H. V, K och Min älskade Man var här med såklart. :) Vi hade det riktigt trevlig med en massa mys och fotboll. Grillning blev det med även fast det regnade och blåste. (envisa är vi allihopa) Det var jätte gott! Maria och H sov över här. Maria sov i våran säng tillsammans med Jasmine och mig!


Ooochtabuuuuuth!! Hahahha roligt va Maria?!

Förra tisdagen så hade vi även då en massa mys. Då bakade vi och hade det underbart! Då var dock Malin och Isabella här med. Så er saknade vi. :( (glömde skriva till dig Bella, allt blev så stressigt. Men du vet ju hur jag är med mitt minne. Nästa gång då lovar jag att skriva till dig. Sorry!) Malin kunde inte komma men nästa gång så måste du!! :D


Var även hemma vid min älskade Larissa (kommer inte ihåg vilken dag det var, det var något med minnet va?!) och färgade håret en gång till. Nu är det tredje gången gillt och nu blev det precis som jag vill ha det. Bilder kommer senare.


Bilder från förra tisdagen.


Nutella Muffins! Såå goda!

 


Min mans älskade sockerkaka! Han bara ÄLSKAR sockerkaka! På bilden var den nybakad. Se hur fort den tar slut. :D   

Hårfärgning på g för andra gången. Maria är frisören. :D


Min älskade Maria.   

(nu denna tisdag) 


Myyys i sängen med Jasmine och Maria!    



Min sjuka lilla prinsessa! (kolla näsan) :( Det gör ont i mammas hjärta när jag inte kan hjälpa dig!

  Kolla hennes händer på bilderna. Hon har alltid tummen under pekfingret i högra handen och vänster så är tummen över pekfingret. :D    

 

Jasmine tog Pappas plånbok igår. :) (galen i att shoppa som mamma sin, det kommer bli dyrt för pappa sen) Hahhaha!! =)

 

 


Jag tror inte att jag har glömt något, det märker vi sen. Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Jasmine börjar gnälla lite så det är dax för mat tror jag. Jag tittar in sen igen. Vi hörs!


Ha det bra sålänge!


Jag älskar min Familj så oerhört mycket!!   


 


Puss och Kram!

Av Nathalie - 16 september 2010 00:34

ALLT FÖRSVANN....


Blev så ledsen allt försvann som jag skrev så fint till er.

Men men jag får skriva om det imorgon! F*N! Ville bara tala om att det kommer en uppdatering iaf.


Hoppas att allt är bra med er?!


Nu skall jag ta med mig min dotter upp i min säng och mysa och sova!


Vi hörs imorgon!


Älskar min Jasmine mer än livet själv!

Du är mitt hjärta min älskade Prinsessa, mitt ALLT! Mamma älskar dig över allt annat! Du är sååå fin!

 


Puss och God Natt!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards