NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Nathalie - 15 februari 2011 13:00

Hej mina fina solstrålar!!

 

Hur mår ni idag?

Vad skall ni hitta på?

 

Svarar på era kommentarer senare sötisar.

 

Blir ett snabbt inlägg idag.

Vi mår bra. Jasmine sover bättre och bättre, peppar peppar.

Skall nämligen till Myllan det är en öppen förskola.

Vi går dit med underbara Johanna och Vilmer.   

Och vi går nu. =)

 

Skriver sen när vi kommer hem igen.

 

Önskar er en underbar dag!!

 

Mammas älskling!!   

 

        

 

Puss och Kram!!

 

 

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards