NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Nathalie - 2 februari 2011 20:30

Förlåt mina vänner!!

 

Har haft besök idag, därför har jag inte hunnit skriva.

Men nu får ni iaf en liten uppdatering.

 

Hur mår ni och vad har ni gjort för roligt idag?

 

Jasmine och jag mår bra. Hon har faktiskt peppar peppar sovit bra inatt hon har bara vaknat 2 gånger. =)

Så det hoppas vi att det fortsätter så här bra. Håll tummarna med mig!! =)

 

Den underbara Johanna och hennes fina son Vilmer var här idag! Så mysigt vi har haft det! Jasmine var jätte snäll mot lilla Vilmer, hon pussade han jätte mycket! Så otroligt söt hon är!

Hoppas hon är så om hon får syskon med. =) Men det vet man ju aldrig, då är hon ju äldre och det är ju ett barn som inte går härifrån. Jag var snäll mot min bror men som sagt det får man vänta med att se. =)

 

Vi hoppas att se dem snart igen, det var så trevligt! :D   

 

Har precis börjat prata igen med en jätte god vän till mig!! Så länge sen sist. =( Blir så svårt att hålla kontakten när man bor långt ifrån. Synd att hon missar så mycket i Jasmines liv, men jag hoppas att hon kan vara med mer nu!! Saknar henne jätte mycket! Jasmine gillar sin A utan att hon vet det. =)

 

Saknar era kommentarer!! Ni var ju så duktiga!! Gör mig glad igen! =) Älskar att vakna och se era fina kommentarer!! Hihi. :D

 

Ja nu skall jag bara slappa framför tvn med min fina Jasmine som sover så sött bredvid mig. Hon blev så trött stackarn, så blir det när man leker mycket! =)

 

Morgon mys, Mor och Dotter!   

Mamma älskar dig över allt annat min fina Prinsessa!!   

 

        

 

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards