NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Nathalie - 19 februari 2011 14:00

Hej mina solstrålar!!

 

Hur mår ni denna underbara och soliga(iaf på Gotland) lördag?

Vad är era planer för idag?

 

Ni som inte har röstat kan ju ta och rösta på min vackra och charmiga dotter. HÄR och HÄR!! =)

Skriv gärna om ni har röstat så att jag kan tacka er!   

 

Vi mår bra!

Jag skulle klippa mig idag men hon som skulle göra det blev sjuk. Typiskt min tur. =(

Skulle slinga mig också men det gör jag ju inte då om jag inte har klippt mig. Eller vad tycker ni, spelar det någon roll?

 

En underbar sak är att min kära man var ledig igår och idag med! Dessa helger är underbara. =)

Så nu blir det bara en massa familjemys!! Så bara otur har jag inte. ;)

Älskar mitt liv!   

 

Så idag händer inte mycket som ni förstår. =)

Händer det mycket vid er?

 

Bilder på munkarna kommer upp senare. Måste få dricka mitt kaffe först. =)

 

 

Mamma älskar dig min fina och vackra Prinsessa!!   

 

  Såhär skönt kan man sova i bilen. =) (om man vill ;) )      

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards