NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Nathalie - 12 februari 2011 15:55

Jag är med i en tävling hos Linnea om ett tandsmycke från Twinkles.

Var med ni också vettja. =)

Ni kommer till tävlingen HÄR!

 

  

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 12 februari 2011 13:45

Hej mina sötisar!!

 

Hur mår ni idag?

Hade ni en trevlig fredag?

Har ni några speciella planer för idag/kväll?

 

Vi mår toppen!

Jasmine sov rätt bra inatt fast hennes hosta är jätte jobbig. :S

 

För er som är känsliga sluta läsa här.

 

Hon hostar tills hon nästan spyr. Plus att med nappen i munnen blir det bara värre. Så hon spottar ut den sen vill hon ju ha den igen. Igår så fick jag ta ut nappen varje gång hon fick en hostattack för att sedan sätta in den i hennes mun igen annars blev hon sur.

Sen är hennes bajs som vatten och då menar jag som vatten. Inte brunt som vanligt heller utan gul aktigt.

 

Vet ni vad det kan vara?

Normalt eller ej?

Snälla svara behöver lugna sinnet. =)

 

Nu kan ni börja

 

läsa igen. =)

 

 

Idag händer inget mer än vad....

 gissa......

 

.........

 

ja just det.

Vi skall bara mysa! 

 Som vanligt men ack så underbart!!   

 

Victoria och Kristian fick sin fina dotter igår, Kendra skall hon heta!! Jätte söt är hon!!  

Hon väger 3185 g och är 49 cm lång. =) 

Vi är så glada för er, grattis i massor igen!!

Du kommer bli en toppen Mamma, det är jag helt övertygad om!

Vi är stolta över er, ni är så duktiga!

Vi älskar er tre!!   

 

 

Tänkte för skojskull bara tala om hur mycket Jasmine vägde och så när hon föddes. :D

Det är nämligen inte så stor skillnad på våra Prinsessor. Victoria och jag hade nämligen jätte stora magar i jämförelse med dem små tösarna som kom ut. =)

 

Jasmine vägde 2845 g och var 48 cm när hon föddes.

Det är alltså 340 g skillnad och 1 cm. =)

 

Till er mammor:

Hur mycket vägde och hur långa var era små sötisar?

 

Här Jasmine som nyfödd.

Mamma älskar dig över allt annat!!   

 

  

 

Och nu. =)

 

    

 

Är det någon annan som håller med mig att tiden går otroligt fort?

 

 

Puss och Kram!!

 

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards