NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

I´m back! =)

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!


Hur mår ni?


Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!   

Bara det kalaset tog ju mer än en vecka att planera. =)

Sen är det VÄLDIGT svårt att hitta tid för datan när man har en älskling som vill ut och det har jag  ju inget problem med. Går efter mottot "det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder" =)

Så varje dag i princip så är vi ute och är vi inte ute så vill Jasmine leka inne och då skall ju mamma leka med.

Myspys!!   


Nu tänker jag iaf ha en fotoblogg mest. Tar inte så lång tid att lägga in bilder så det skall jag hinna med. Ni som vill vara med mig nu är sååå välkomna!! Gamla som nya!!


Imorgon bär det av till MAMMABLOGGALAN 2011!!

Åh så jag har längtat!! ÄNTLIGEN är det dax!!

Men jag är jätte ledsen att jag för första gången skall vara utan min älskade dotter!!   

Vet inte hur jag skall klara det, någon annan mamma som har klarat det som kan berätta vad som var värst och hur ni klarade det??


Morgonrutiner hemma hos oss!

Mitt hjärta är så duktig!

Mamma älskar dig över allt annat mitt fina hjärta!!   


Först potta =) :

    


Sen borsta tänder:


     


Sen leka med min sko =) :


     


  


Puss och Kram!!

 
 
Jennie Berglund

Jennie Berglund

6 maj 2011 14:22

Men gud vilken söt liten ängel! :)

http://jennieberglund.bloggplatsen.se

 
viljanomdöden.bloggplatsen.se

viljanomdöden.bloggplatsen.se

6 maj 2011 17:59

Gud en så söt flicka! :)
Grattis till henne och all lycka till er :)

http://viljanomdoden.bloggplatsen.se

 
Callen

Callen

6 maj 2011 19:13

Grattis spädisen!! :) jättesöt.

http://callesmat.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

7 maj 2011 00:03

Grattis i efterskott till henne! vilken söt lite tjej :) och fin blogg har du också! kram!

http://amandaskaoz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Av Nathalie - 23 februari 2011 13:00

♥Jasmine 10 månader!! ♥   HIPP HIPP HURRAAAA, Jasmine 10 månader idag!!! =)   Grattis min fina och vackra Prinsessa!! Du betyder ALLT för oss! Det finns ingen finare för oss än dig! Vi njuter av varje ögonblick med dig! Du är så...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards