NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Nathalie - 7 februari 2011 12:30

Hej alla underbara!! =)

 

Hur mår ni idag såhär på en måndag?

 

Vi mår bra, lite trötta bara men det får man stå ut med.

Än sålänge så går det bra. Vi är duktiga. =)

Vi gick upp halv 10 imorse. För oss är det tidigt. Vi gick och la oss kl 03:00. Så nu hoppas vi att vi lyckas vända på dygnet. Vi får vänta till ikväll och se vilken tid vi somnar.

 

Idag är fina Johanna och Vilmer här! Det var faktiskt tack vare Johanna som jag är vaken. Hon ringde och väckte mig imorse snäll som hon är. Jag bad henne. =)

 

Vi skall baka något men vet ej vad. Något förslag?

 

Imorgon kommer Felizia hit. Det skall bli trevligt. Vi har inte träffat henne på ett tag. :)

 

Sen på onsdag så skall vi se om vi skall till Sandra och Målle. Vi lyckas alltid bestämma men sen så blir det inte så. Så denna gång säger vi kanske men det lär bli så iallafall. Det har jag bestämt nu. Jag vill träffa Sandra och jag vill att Jasmine skall leka med Målle. =)

 

Vad skall ni göra idag och denna vecka?

 

Mammas fina och älskade Prinsessa!!   

 

  

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards