NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nathalie - 31 oktober 2010 23:20

Hej alla vackra!


Som sagt Zuuumbaaa!

Helt underbart roligt!

Det skall jag definitivt fortsätta med!

Har bestämt mig att nu skall jag bli duktig. Äntligen! Slutat snusa och nu gäller det att verkligen trappa ner på godiset (som blev en ful vana efter snuset) och läsken. Äta tre gånger om dagen om inte mer och mycket vatten. Har nu bokat fyra pass i veckan. :D Hoppas jag klarar alla. 14 dagar säger dem att det tar innan man inte har ont i kroppen längre. Så vi får väl se. =)

BodyJam imorgon, Afropower onsdag, Zumba torsdag och Zumba söndag. :D


Någon som finner något intressant så skriv så kan ni hänga med.


Har ingen ursäkt till varför jag inte har skrivit, har bara tappat lusten. :( Inte alltid lätt allting.


Min Underbara Älskade Prinsessa Jasmine har blivit en mammagris så jag kan i princip inte göra något. Den andra som duger är Pappa. Tur är väl det för mig. Var hemma hos Mamma i helgen och det var inte lätt som sagt när hon bara ville vara med mig HELA tiden. Men men hoppas bara att det är en fas! Har inget emot att hon vill vara med mig men det borde finnas en liten gräns. :D


Var på sista föräldrar gruppen i torsdags. Synd för det var faktiskt roligt! Jag såg att Jasmine tyckte också om det. Man kanske kan träffas senare och se hur stora alla bebisar har blivit.


Glömde säga att jag har nu gjort en tatuering till. Detta blev den femte. :D Det blev Jasmines hand och fotavtryck. Den gjordes Tisdagen den 19 Oktober 2010.   Blev hur nöjd som helst med den! Lägger upp bilder imorgon på den.


Nu skall jag skriva imorgon för det måste jag ju. Måste skriva om BodyJam och lägga upp bilder! Men det kanske blir senare på kvällen.


Hoppas att alla mår bra!

Ha det bäst!


Mamma älskar dig mer än livet själv min fina och älskade Prinsessa Jasmine! Du är helt underbar!   


 


Sååå Vacker!   

 


Puss och Kram!

Av Nathalie - 25 oktober 2010 13:32

Hej alla snyggningar!


Hur mår ni idag?

Här är allt toppen.

Jasmine mår bra och sover just nu med huvudet på mammas mage. :D

Hon är så otroligt mysig min lilla tjej!


Igår hände inget spec.


Idag om någon timma skall jag träffa den nyblivna och underbara mamman Katja!    Det skall bli så trevligt! Lääängtar!


Varför blir det aldrig som man har bestämt? Man skall inte bestämma saker i förväg men hur lätt är det att låta bli?


Jag skulle dansa Zumba ikväll men det gick och sket sig.

Någon som vill följa med?


Nu hoppar jag in i duschen och sen skall jag bada Jasmine när hon vaknat så att man blir lite fin när man skall på stan. :D


Min fina Prinsessa Jasmine en annan dag när hon var nybadad! Hon är så vacker!   

Mamma älskar dig med hela sitt hjärta min underbara Skatt! 


         



Vi hörs sen!

Puss och Kram på er alla!

Av Nathalie - 24 oktober 2010 03:44

♥ Jasmine, ett halvår idag! ♥


Jag kan inte förstå att jag har turen att jag får dela mitt liv med min fina och underbara Prinsessa Jasmine!   


Idag blir min älskade Prinsessa Jasmine hela 6 månader! Hipp Hipp HURRAAAA!!
I ett underbart halvår har jag fått dela mitt liv med min älskade dotter!

Tiden går så otroligt fort, försöker hänga med i varje sekund, för varje sekund med dig är underbar!! =)

Jasmine, du är vårat , det finaste som finns!

Vi är glada att vi får vara en stor del av ditt liv! =)

Du lyser upp hela vårat liv och gör allt fint, underbart och vackert!

Mamma och Pappa älskar dig så obeskrivligt mycket och mer än allt annat våran vackra och fina Prinsessa Jasmine!


Min älskade dotter Jasmine när hon föddes den 23 April 2010 kl 20:28. Kortet togs kl 23:54.

 

Min älskade dotter Jasmine idag på hennes 6 månadersdag den 23 Oktober 2010 kl 12:42.

 

Pussar och Kramar i Massor till dig våran älskade Skatt och Pärla Jasmine från din och förevigt din Mamma och Pappa!  

Av Nathalie - 23 oktober 2010 23:45



♥ Jasmine, ett halvår idag! ♥


Jag kan inte förstå att jag har turen att jag får dela mitt liv med min fina och underbara Prinsessa Jasmine!   


Idag blir min älskade Prinsessa Jasmine hela 6 månader! Hipp Hipp HURRAAAA!!
I ett underbart halvår har jag fått dela mitt liv med min älskade dotter!

Tiden går så otroligt fort, försöker hänga med i varje sekund, för varje sekund med dig är underbar!! =)

Jasmine, du är vårat , det finaste som finns!

Vi är glada att vi får vara en stor del av ditt liv! =)

Du lyser upp hela vårat liv och gör allt fint, underbart och vackert!

Mamma och Pappa älskar dig så obeskrivligt mycket och mer än allt annat våran vackra och fina Prinsessa Jasmine!


Min älskade dotter Jasmine när hon föddes den 23 April 2010 kl 20:28. Kortet togs kl 23:54.

 

Min älskade dotter Jasmine idag på hennes 6 månadersdag den 23 Oktober 2010 kl 12:42.

 

Pussar och Kramar i Massor till dig våran älskade Skatt och Pärla Jasmine från din och förevigt din Mamma och Pappa!  


Av Nathalie - 23 oktober 2010 23:30

Förlåt förlåt förlåt!!!


Förlåt igen för att jag inte har bloggat på läääänge. Men jag har haft fullt upp.

Jag har slutat snusa och på tisdag är det två veckor sen sista nikotinet gick i min kropp. :D


Är fortfarande rastlös men det börjar bli mycket bättre!!


Jasmine har varit jätte sjuk och är fortfarande lite sjuk. Hon har öroninlfammation. Min stackars lilla bebis har haft 39.3 som högsta temp. :(

Så nu får hon penicillin i en vecka till.

Nu är hon iaf tillbaka till sitt glada jag igen och jollrar och skrattar igen i massor. TJOHO!!! Mamma älskar dig min finaste!   


Har som ni märkt inte haft humöret uppe men jag har tänkt på bloggandet varje dag har bara inte satt fingrarna vid bloggen, men denna gång är jag förhoppningsvis här igen för att stanna.


Uppdaterar lite nu sen från och med imorgon så blir det till att skriva varje dag om man har tid. Vilket jag skall skaffa mig. =)


Skulle behöva lite hjälp med att inreda bloggen. Någon som har lust att hjälpa till?


Min Prinsessa just nu. :D

Jag älskar dig!  


 

  


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards