NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Nathalie - 11 februari 2011 13:27

MÅSTE BERÄTTA!!

 

Mina kära och älskade vänner Victoria och Kristian skall bli föräldrar idag och skall äntligen få träffa sin fina bebis!! =)

 

Åh så vi alla har längtat efter denna lilla Skatt!!

 

Victoria har varit på lasarettet hela tiden för prover och så. Det visade sig att hon har havandeskapsförgiftning. =(

 

Hon blev lovad igångsättning i onsdags men dem gjorde inget så hon fick åka hem igen.

Idag blev hon dock lovad och nu har dem börjat förlossnings processen. =) 11 dagar före BF för er som vill veta.

 

Kom ut nu rätt snabbt lilla Prinsessa så att vi kan få mysa lukta och hålla i dig.   

Våran Prinsessa vill nog mer än gärna leka med dig. :D

Kom ut nu och var snäll mot Mamma på vägen. =)

 

Vi önskar er all lycka i världen!!

Lycka till och hoppas att allt går som det skall!!

 

Vi älskar er Victoria och Kristian och Bebis!!   

 

Skriver sen vad som händer. =)

 

  

 

(bild lånad från google)

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 11 februari 2011 12:15

Fredag igen då!!

 

Ja jag vet att jag tjatar om detta varje vecka och jag måste göra det en gång till. =)

 

Oj oj oj vad tiden går fort! Det var ju nyss fredag.

Eller vad tycker ni?

 

Hur mår ni idag?

Vad är era planer för dagen/kvällen?

 

Vi mår bra! Jasmine sov rätt bra inatt! Tjoho!! =)

Men nu när jag skulle byta blöja då gall skrek hon! Så jobbigt det var, för man måste ju byta blöja iaf.

Så nu somnade hon här brdvid mig för att hon blev så trött av all gråtande. =(

 

Idag skall det inhandlas lite till fredagsmyset och lite annat med. =)

 

Skriver senare igen. Skriv nu gärna till mig vad ni skall göra. Alltid roligt att veta! =)

 

 

Glöm inte att rösta på Jasmine HÄR! Skriv gärna att ni har röstat så att jag vet vem jag skall tacka!! =)

 

 

Mammas lilla sjukling som leker med mitt diadem. =) Tydligen jätte roligt!

Mamma älskar dig över allt annat min fina Skatt!!   

 

        Mommo ville ha ett kort samtidigt som vi pratade i telefonen och detta fick hon! =)  

 

Sen efter man hade lekt med diademet då blev man såhär trött, plutten!   

 

      

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards