NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Nathalie - 3 februari 2011 20:30

Som sagt nu är vi hemma igen.

Zumba är fortfarande den bästa träningen enligt mig! Älskar Zumba! Man känner verkligen att det trimmar ens kropp! =)

 

Det gick bra med Jasmine hemma hos Victoria men hon hade blivit panik ledsen en liten stund innan jag kom. :S

Jobbigt.

Så när jag kom då grät hon så mycket så att hon hulkade i flera timmar efter. :(

Vi kom fram till att hon måste ha sett något som skrämt henne för i vardagsrummet hade hon panik men inte i köket. :S

Läskigt det där, speciellt när hon inte kan säga vad som är fel. =(

Hon var mätt och ej trött. Konstigt.

 

Vad tror ni att det kan vara?

 

Vad har ni gjort idag?

 

Vi skall nu bara mysa med varandra och se på tv. =)

 

Se hur roligt man kan ha det när man får lov att stå vid trappan. =)

Mamma älskar dig över allt annat!!   

 

          

Se så söt min Prinsessa är!! :D

 

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 3 februari 2011 13:45

Hej sötisar!!

 

Hur mår ni idag?

 

Vi mår toppen!!

Solen skiner och Jasmine har sovit som igår, så det går framåt, peppar peppar. =)

 

Vad händer idag?

Skiner solen vid er?

 

Vi skall bara ta det lugnt.

Jag skall träna Zumba sen som varje torsdag. =)

Underbara Victoria skall vara barnvakt åt Jasmine när jag är iväg. Jag är lite orolig att lämna henne, men man skall ju lära sig och jag litar på Victoria! Så det skall nog gå bra för mig med. =)

 

Hur har ni andra mammor gjort angående detta med att lämna sina barn till barnvakt, alltså för att sluta oroa sig. Finns det någon hjälp mot det eller går det över av sig själv?

 

För övrigt väntar jag på ett paket från USA så vi får se om det har kommit. Ni kommer nog att tycka att det är barnsligt men det tycker inte jag. Jag är beroende. =)

Ni får se sen om det har kommit. =)

 

Jag önskar er en underbar dag!!

 

Såhär somnade min kära i affären häromdagen. Tröttsamt att handla med mamma. =)

Mammas lilla busunge! Vi älskar dig!!   

 

        

 

Ser ni hur hon håller sina händer? Hatar bakterier. Har ni något förslag på vad man kan göra för att undvika detta?

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards