NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Nathalie - 6 februari 2011 19:30

Hemma igen!!

 

 Nu har jag varit JÄTTE duktig om jag får säga det själv. =)

Jag har tränat både Zumba och Afropowerdance idag. Hu va det var jobbigt men så otroligt värt det!!

 Vad tycker ni, är jag duktig?? =)

 

Nu är mannen iväg och jobbar. När han kommer hem då skall vi fixa en massa här hemma sen blir det att bada med min älskade Jasmine och sen en massa mys!!   

 

Imorgon kommer älskade Johanna och Vilmer hem till oss och vi skall baka och ha det trevligt!! =) Det ser vi fram emot. Så alltså blir det till att gå upp tidigt för en gångs skull och förhoppningsvis vända på dygnet. Så vi får se hur det går imorgon. Håll tummarna för oss! =)

 

Senare på kvällen blir det middag hos en av våra närmaste vänner, myyys!

 

Vad har ni gjort för trevligt idag och vad skall ni göra imorgon?

 

Hur mår ni?

 

Lägger in fler bilder imorgon från kalaset. Blev inte så många för att det är rätt så svårt att ta kort på barn som inte vill sitta still. ;)

 

 

Mor och dotter igår!

Mamma älskar dig mer än allt annat min fina och vackra skatt!!  

    

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 6 februari 2011 12:30

Hej alla fina!!

 

Hur mår ni denna soliga dag?

Eller vad har ni för väder?

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår men jag kom inte hem förrän kl 00:00. =) Så det var direkt i säng. Hoppas ni förstår!

 

Vi mår bra. Vaknar sent som vanligt men jag skall försöka ändra på det idag. Vi får se hur det går ikväll med en svidig och trött sötis. =)

 

Ja nu skall jag iväg och svettas och träna min älskade Zumba! =)

 

Vad skall ni göra idag?

 

Jag skriver sen mer om hur det gick igår och vad som händer sen.

 

Nu skall jag hälla i mig resten av mitt kaffe och bege mig. Jag kör till träningen för det är en bit iväg. Men när vädret blir bättre då kommer jag gå dit. Känns dumt att först vara duktig sen lat med att köra men man kan inte gå. Det är ju så halt så man halkar bara. Så det får vänta tills vädret blir bättre. =)

 

Mamma Älskar dig över allt annat!!   

 

      

 

Puss och Kram!!

 

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards