NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Nathalie - 18 februari 2011 12:15

Hej mina fina läsare!!

 

Hur mår ni?

Vad är era planer för denna underbara fredag?

 

Glöm snälla inte att rösta på min fina Jasmine. =) Om ni vill så kan ni rösta på två. En HÄR och HÄR! =) Skriv gärna om ni har röstat så att jag kan tacka er. =)

 

Sorry för den dåliga uppdateringen igår.

Jag åkte ju och tränade min älskade Zumba igår och det gick toppen!

Jasmine var ledsen ända fram till 15 minuter innan jag kom.

Någon som kan förklara varför hon alltid blir så hysteriskt ledsen?

 

Sen iaf så va vi kvar hemma hos älskade Malin och Alma och bakade munkar!! =)

Åh dem blev så fina!

Kika in här senare, skall lägga upp dem när jag kommer hem igen.

Hinner inte nu tyvärr.

 

 

Vi mår bra idag!

Ja nu skall vi ner på stan och handla potta och annat. =)

Först frukost till Jasmine (ja det är sent men som sagt hon sover inte på natten så det blir att vi vaknar sent. man kan ju inte skippa frukost. =) ) och kaffe till mig. =) Sen drar vi.

 

Såhär trött kan man bli när man åker vagn. =)

Mammas fina och älskade Prinsessa!!   

 

      

 

Titta min klänning säger Jasmine. =)      Hej hej!  

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards