NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Nathalie - 20 februari 2011 12:30

Hej mina snyggingar!!

  

Hur mår ni idag??

 

Vi mår jättebra!!

Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =)

Skriv gärna att ni röstat så att jag kan tacka er!!   

 

 

Glömde ju berätta för er att älskade Isabella och hennes man har varit här både fredag och igår. Därför har jag varit osocial vid datan. Bella och jag bakade tårta och sockerkaka igår. Ni skall få bilder senare ikväll. Måste verkligen lägga upp nya nu. Så bildregn blir det senare ikväll. =)

 

Idag är en fullspäckad dag.

Först nu så skall jag iväg och träna min älskade Zumba!! =)

Hoppas Afropowerdance träningen. Vill verkligen gå på den men det får bli nästa vecka istället, hinner inte idag. Jag är lika duktig om jag tränar en gång. =)

 

Sen blir det att åka ner på stan och hämta Bella och gå och köpa mat. Vi skall hem till mig och laga och äta, sen drar vi vidare till älskade Malin för att jag skall klippa mig. Tjoho!! =)

Sen åker Bella och jag hem till min underbara Larissa för att slinga håret!! =) 

Färgade håret innan jul och det är fortfarande fint så därför blir det slingor. =)

 

Så senare skriver jag till er eller när jag hinner. =)

 

Nästa Zumba!!! :D   

 

Vad har ni för planer idag?

 

Vill ni se före och efter bild på mig eller?

 

Mammas fina och älskade hjärta!!   

 

          

Fina Johanna tog dessa kort! =)

      

 Älskar detta kort här uppe. =)

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards