NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Ner på stan!

Av Nathalie - 4 februari 2011 13:15

Hej alla mina vackra sötisar!!

 

Hur mår ni denna underbara fredag?

 

Vi mår toppen!

Det är fredag och Jasmine sover bättre och bättre. =)

 

Vad skall ni göra idag/kväll?

 

Vi skall nu ner på stan med underbara Johanna och Vilmer! =)

Hör och häpna....

....... jag skall  ner på stan med Johanna.

Hahaha det var länge sen sist jag gick ner på stan. =)

Men idag skall det invigas på nytt. Wish me luck!! Hahah =)

 

Jag skall bla på coop forum och se om mina våtservetter har kommit annars skall dem få SKÄLL!! =)

Annars blir det bara att handla lite bas saker.

 

Vi skall på kalas imorgon, lördag.

Hem till vår underbara vän och hennes fina son som fyller hela 2 år!! =)

Så det skall även letas present på stan till honom. Kul!

 

Har ni något förslag?

 

Sen ikväll blir det bara en massa mys. Mannen jobbar men jag skall nog se till att göra det mysigt för Jasmine och mig. =)

 

Vi hörs sen!

 

 

 

Mamma älskar dig över allt annat min fina Prinsessa!!   

 

            Älskar när hon ligger såhär. =)        

 Ser ni hur hon ställer sig upp och kastar sig själv ner? JÄTTE roligt tycker Jasmine! =)

 

 

Puss och Kram!!

 
 
Kashaya

Kashaya

4 februari 2011 13:48

Ny header ser jag, fin.=) Har du för dig idag då?

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Alexandra

Alexandra

4 februari 2011 13:54

Hej!

Jag ska försöka få den mer rosa, absolut :)

Jag tror nog det blir snyggast att skriva hennes datum istället för bilden .

Ett tips, ändra bakgrundsfärgen till helt svart, du ser att det är lite nyansskillnad nu va?

Jag tycker absolut inte att du ser arg eller sur ut, mer busig och glad isf, sen tyckte jag att de blev snyggast när bilderna hörde ihop liksom, dom är ju tagna vid samma tillfälle.

Jag provar lite nytt så skickar jag den nya om en stund :)

Jag mår bra, ska städa och fixa lite hemma, sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ni då? :)

http://truckie.bloggplatsen.se

 
Hannah

Hannah

4 februari 2011 14:27

Åh, vilken ny fin header du gjort!

Hehe, den Nathalie jag menar i inlägget är en blandning mellan dig och en annan Nathalie. Tycker det känns så skönt att vi kan prata med varandra igen, efter alla missförstånd och skit :/ Vi var trots allt bästa vänner i flera år, och jag har de senaste året försökt visa att jag kan förlåta, och vill bli förlåten för vad jag gjort.. :) Och trots att vi har varit osams så har jag ändå tänkt så mycket på och saknat dig och din familj, alla minnen vi har är ju saker man aldrig glömmer :) Så därför tyckte jag att du passade in där :) kramar!

http://kajalpennor.blogg.se

 
Johanna

Johanna

4 februari 2011 15:26

okej då förstår jag! :)

Skulle haft en kompis här men hon rä sjuk, så blir en ensam kväll på tu man hand. :(

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Cintya

Cintya

4 februari 2011 17:04

Hehe vilken gullig pose. Så låg alltid Hailey också haha! :-) Riktiga sötnosar vi har. Hehe, hur kommer det sig du aldrig går till stan?! :-S

Tack för komplimangen! :-) Har faktiskt inge bra självförtroende men jobbar på det :-P

Ja det kan nog mycket väl vara så. Minns att när jag inte hade haft mensen på ca 1,5 år så blödde jag rätt rejält och länge.

Vet du, det jag gjorde krävdes mycket disciplin till. Jag började år 2010 med ett löfte. Jag slutade med ALLT godis, läsk och liknande, kakor, bullar, snacks osv. Dvs att det ENDA socker jag fick i mig fanns i kaffet och frukt. Inget mer. Detta löfte höll jag fyra månader. Jag fick rejäla huvudvärker första veckorna men detta gjorde att sötsuget försvann. Jag var helt beroende av coca cola och choklad MEN jag äter och dricker det ytterst sällan för jag är inte lika sugen på det längre. Och det gjorde jag för att suget itne skulle vara så starkt. Men för att gå ner i vikt minskade jag på alla kolhydrater och äter MKT grönsaker. Jag gjorde ett tag sallad till ALL mat och tog mer sallad än mat och åt mycket men fick i mig det som kroppen bryter ner fortast så att säga. :-)

Ska man ersätta ett beroende så ska man nog tyvärr ersätta det med ett annat och då tycker jag du ska hitta ett hälsosamt beroende som inte är nikotin hehe ;-)

Till mina "snacksdagar" på helger så åt jag rätt länge morot,gurkstavar och selleri med sourcreme dipp. Mums och bra! Eller ibland olika frukter.

Det med Hailey sömn tror jag beror på både utveckling och tänderna...

Hoppas du/ni får en riktig mysig fredag kväll!

Massa kramar

http://cintya.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

4 februari 2011 17:41

Vi kan vilken dag som helst..

http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards