NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Nathalie - 31 januari 2011 19:00

BodyJam Nästa!! =)

 

Om 30 min drar jag och tränar BodyJam.

Skall bli skönt!

 

När jag kommer hem igen skall jag baka bröd som min älskade Pappa brukade baka när han levde. Så vi får se hur det går sen. =)

 

R.I.P min älskade Pappa!!

Vi saknar dig så sjukt mycket!!

Vi älskar dig fortfarande och kommer älska  dig i all evighet glöm aldrig det!!   

 

Önska mig lycka till med brödet. =)

 

Jag ser ju att jag har läsare så ta och kom på fler frågor till mig och ställ dem här. KOM IGEN!! =)

 

Nej nu måste jag gå och byta om.

 

Vad hittar ni på för mysigt ikväll då?

 

Glömde säga att när jag kommer hem sen igen så skall jag lägga in nya bilder så kika in senare om ni vill se. =)

 

Ute på promenad häromdagen!! Kolla tänderna. :D

Mammas älskade Prinsessa!!   

Du är så söt och fin mitt hjärta!!

 

              

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 31 januari 2011 13:45

Hej mina fina solstrålar!!

 

Hur mår ni denna måndag?

 

Vi mår toppen!

 

Men trötta, vi har haft en skit natt. =(

Jasmine vaknade inatt när jag behövde gå till toaletten och gall skrek. Sen slöt hon inte hon höll på i en timma. Fattar ingenting!!

Hon var helt förstörd. :(

Det gjorde så ont i vårat föräldrahjärta!! =(

Det slöt med att Pappa fick ta henne ner och lugna ner henne med att leka osv. Sen kom dem upp igen när hon var lugn men då var hon påväg att bli ledsen igen men sedan efter mycket om och men så somnade hon igen. Usch vilken jobbig natt..

 

Någon som vet varför hon beter sig så?

Måste veta blir ju så ledsen!! :(

 

Så våra planer att gå upp tidigt idag för att försöka vända på dygnet gick ju då inge bra. Men så brukar det bli när jag planerar. :S Måste verkligen försöka att låta bli med det. Men vi gör ett nytt försök imorgon. =)

 

Vad skall ni göra idag då?

 

Just nu sitter Jasmine med båda sina fina små händer och tar och klämmer i mitt ansikte. Sen tar hon tag i mitt hår och bak i mitt huvud och drar mitt ansikte mot hennes för att sen gosa in sig riktigt ordentligt. Så gör hon om och om igen

Åh vilken mysig och fin dotter jag har turen att få dela mitt liv med!! Jag älskar dig Jasmine!!   

 

Vi skall ner på stan och handla det nödvändigaste sen hem igen och mysa. Inte det finaste vädret idag tyvärr. Grått och tråkigt. Men Mannen min är ledig idag! =) Så det blir iaf Underbara måndag. :D

 

Nya bilder kommer upp sen när vi kommer hem igen. Jag har hittat sladden!! Tjoho!! Vet ni vart den låg? Under soffan... jag hade tittat där men tydligen inte så noga. =)

 

Såhär skönt kan min dotter sova. När hon vill! =)

 

Mammas fina hjärta!! Vi älskar dig över allt annat!!   

 

                

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards