NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Nathalie - 9 januari 2011 20:15

Hej snyggingar!!

 

Hur mår ni nu då?

 

Jag klarade 2 träningspass!! TJOHO!!

Än sålänge peppar peppar mår kroppen bra. Men jag skall inte säga för mycket. Vi får vänta tills imorgon och se. =)

 

Nu är jag hemma hos Malin och skall ha söndagsmys med film och en massa gott gott. Sen efter idag så blir det inge mer gott gott, skall försöka hålla mig till digestive kex om jag lyckas. (älskar faktiskt digestive)

Håll tummarna för mig! :D

 

Ni skall få bilder från igår också men det bjuder jag på imorgon istället.

 

Vad skall ni göra ikväll då??

 

Nej nu skall jag hoppa in i duschen och sen mysa för fullt med min älskade Jasmine, Malin och Alma!  

 

Mamma älskar dig min fina Prinsessa!   

Älskar VERKLIGEN mitt liv!   

 

Mys med Ammo!!

 

 

    

 

 Se så fin min Skatt är!   

 

    

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 9 januari 2011 16:00

Hej alla sötisar!


Är tillbaka igen en snabbis. Skall åka och träna nu igen om 30 min. :D

Som sagt så får vi se hur jag mår sen. Mer info kommer. :D


Jag har ju tränat Zumba nu och mamma mia vilka krafter det tar, visste inte ens att jag hade dessa krafter i mig! HÄRLIGT HÄRLIGT! =)


Har även nu tagit på autogiro. Skönt att inte behöva betala 100 kr varje gång. Plus att nu så kan jag boka på nätet för jag har fått mitt medlemsnummer. Tjoho! =)

Jag tränar 4 gånger i veckan vilket blir 1600 kr varje månad, om man tar på autogiro så blir det bara 400 kr, alltså tjänar jag 1200 kr. Hänger ni med? Det är ju sweeet! =)



Tränar ni något?


Jasmine torkar sina händer. :D Hon har sett mamma göra så hela tiden så nu kan hon själv. UNDERBART! Mammas stora tjej!

Mammas fina Prinsessa!   


 


Jaja vi hörs snart. :D




Puss och Kram!

Av Nathalie - 9 januari 2011 13:00

Hallå snyggingar!


Hur mår ni denna söndag?


Själv sitter jag här med min kopp kaffe som vanligt. :D

Skall snart gå och träna dubbelpass. Dem har flyttat afropowerdance som var på onsdagar till idag. Så nu är det Zumba först och sen afropowerdance. :D Det skall bli kul att se hur man klarar det och hur man mår ikväll.

Efter det så skall min kära man se på fotboll som vanligt och jag beger mig med Jasmine hem till Malin för filmmys! Det skall bli trevligt!   


Vad skall ni göra idag?


Min fina Prinsessa! Vi älskar dig över allt annat!  

Ammo busar med mig! :D


        


Saknar min Larissa så oerhört mycket!    :D



Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards