NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Nathalie - 16 januari 2011 13:31

Hej alla mina solstrålar!

 

Hur mår ni?

 

Vi mår bra!

 

Slänger in ett snabbt inlägg, tiden har inte riktigt varit med mig. (som vanlgt) =)

 

Nu om 30 min så skall jag träna Zumba igen! Älskar Zumba! Dock får jag hoppa över min älskade Afropowerdance för att Postkodlotteriet är ju här och skall filma idag så jag hinner inte. Måste ju ta min dotter och se den bästa Gotlänningen Olle!!

 

Är så trött på postkodlotteriet, jag har varit med i 3 år och bara vunnit 300 kr. SUGER!! Men sen vill jag ej gå ur heller för då kommer ju vi att vinna igen. Det vinnande numret var bara 4 ifrån mig. Såååå nära! Det suger ju ännu mer!

Vad tycker ni att jag skall göra?

 

Så även om postkodlotteriet suger så måste man ju vara med på tv. Skall ändå träna imorgon igen så det räcker väl med en träning idag?

 

Vad skall ni göra denna söndag?

 

Mamma älskar dig Jasmine mitt fina hjärta!   

 

    

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards