NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Nathalie - 1 januari 2011 18:56

Hej SNYGGINGAR!!



Mår ni bra en dag som denna?


Jag fixade mat och vatten till "mina" fåglar. Ingen har kommit men det är väl inte så konstigt med tanke på ovädret som är ute. :(

Men dem kommer. Får bara byta vattnet för det lär ju ha frusit.


Vi har bara haft en myyyys dag idag och min kära lilla Jasmine vill inte sova något alls på dagen. Gjorde hon inte igår heller. Hon var vaken till 01:00 och hade sovit max en timme utspritt under dagen. :D Idag samma sak fast hon har inte sovit något alls nu men vi får se. Dock sover hon inte bättre på natten för det inte. :D Men mysig är hon iaf! Hon ligger just nu bredvid mig och pratar för fullt och klappar mig på ryggen! Hon blir bara mysigare och mysigare!   Pappa gick till jobbet nu för att jobba natt stackars honom! :( Han är så duktig och vi är stolta över honom! Älskar dig min fina Man!    


Nu blir det till att hitta någon film och se på och bara ta det lugnt!! Älskar sådana här dagar!


Imorgon skall vi åka och köpa en lära-gå-vagn till Jasmine för hon står så fint själv, en liten stund åt gången men det är iaf det. :D Sååå duktig min Prinsessa!



Vilken tycker ni vi skall köpa?


                          (Bilder lånade från Google)


Puss och kram!

Av Nathalie - 1 januari 2011 18:45

Här kommer bilder från Jul och Nyår.

(ursäkta om vissa är lite suddiga)


Så här fin var min Prinsessa på Julafton. :D


   Jasmine och Pappa  


   


  Jasmine och Mommo   


       

     

Min älskade Mamma! Du är så fin och vacker! Vi älskar dig över allt annat!   


 


  Jasmine och Morbror  


 


  Jasmine och Ammo   


   


  Jasmine och Mamma   


       

Jasmine öppnar sin första julklapp! :D


  Snöret var dock roligast med finaste färgerna. :D

(vad hade jag annars räknat med) :D


Vi hann bränna många ljus och mysa hela helgen. :D   


   


 

Här kommer bilder från våran vackra julgran som jag satt upp ca 2 veckor innan jul. :D


     


 

Visst är den fin? :D


         


Bilder från igår.


 


En del av våran underbart stora familj!


   

 


   Mor och Dotter   


     


  Far och Dotter 


     


  Våran fina lilla familj   


   




Vi hade en underbar Jul och Nyår med en massa mys! Älskar min familj och mina nära och kära över allt annat! Det finns ingen finare än er!   


  Jag älskar mitt liv!!!!   

Av Nathalie - 1 januari 2011 14:30

Hej alla finaste!


Vi har fullt med fåglar på våran uteplats. Jag har köpt mat till dem nu precis när vi var i affären men jag vet inte hur man skall ge dem vatten. Någon som vet så skriv nu snabbt snälla. Vill gärna mata mina utomhus husdjur. ;D


Här är maten. Är det rätt eller fel?


 


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards