NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Nathalie - 4 januari 2011 21:05

Tävling!



Är med i en tävling hos den underbaraste Madeleine.


Vi tävlar om fin fina tavlor från Studio Nele.


 


Var med ni också vettja! :D

Länk till tävlingen hittar du här.


Puss och Kram!

Av Nathalie - 4 januari 2011 12:15

Hej mina vackra solstrålar!!


Hur mår ni en dag som denna?


Blev inget inlägg igår. Hade fullt upp hela dagen och det slutade med att Jasmine somnade kl 02:00 inatt. :D

Men det är lugnt, hon var glad och lekte och kröp runt. Så det var bara mysigt!


Min Prinsessa har ju alltid pratat sen hon var 3 månader (då mest lite ljud, men ni förstår vad jag menar, men hon har ändå jollrat länge) men nu, nu skall ni veta, hon "skrik" pratar hela tiden och för första gången ser man att hon verkligen testar sin röst och man ser på henne att hon verkligen är glad att hon har en röst!! Otroligt vackert att höra, även med huvudvärken man får. :P


Att det skulle vara såhär otroligt underbart med barn hade jag aldrig kunnat drömt om! Det finns ärligt inget bättre!   


Vad skall ni göra idag?

Ni börjar bli bättre på kommentarerna. :D


Nu skall jag sitta i tele kö ett tag. Måste skälla på Telia dem har för segt internet. :(


Vad säger ni, skulle ni uppskatta om jag la upp en video på Jasmine?


Jasmine äter frukost! :D

 


Vi busar med våran snygging! Mammas  !!


 


Vi hörs snart igen!


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards