NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Nathalie - 12 januari 2011 15:30

Hej igen snyggingar!

 

 

Är det så svårt att skriva hur ni mår eller vad ni gör? =)

 

Jag sitter här och njuter av min lathet. :D Jasmine sover som en stock. Första gången på länge på dagtid. Skönt för henne.

 

Här kommer bilderna från i lördags. Alla mina sötisar!

 

Älskar er alla Jasmine och Aiad, Malin och Alma, Sara och Eddie!

 

 

                                                                                       

 

Mys med Pappa!   

 

      

 

Älskar dessa bilder!

Hon är så fin min Prinsessa!   

 

     

 

    

 

      

 

Vad tycker ni om bilderna?

 

 

Puss och Kram!

Av Nathalie - 12 januari 2011 11:30

Goddag mina kära!


Hur mår ni idag?


Blev inget inlägg igår, tiden bara flög iväg.

Hoppas ni alla förlåter mig.


Vi var vid vårdcentralen igår och Jasmine hade INTE öroninflammation! TJOHO!

Så antagligen höll ni tummarna hårt igår. =)

Så nu hoppas vi inte att hon får mer heller.

Dock hade hon vattentryck i örat och lite problem med hosta som hon har haft en längre stund så hon fick en astma/host medicin som vi skulle ge vid behov, plus näsdroppar till natten så att hon inte skulle ha ont i öronen. Inatt gick bättre så vi hoppas att det bara blir bra nu. =)


Annars hann jag inte så mycket mer än att gå lite på stan sen åkte vi hem till Sara och Eddie (som också var med på stan) och bara hade det mysigt! Fick även träffa hennes roliga man! :D


Skall bara dricka upp mitt kaffe så skall ni få bilderna jag lovat. :D


Vad gjorde ni igår och vad skall ni göra idag?


Fick bilder av en kompis som han tog på Jasmine när Alma fyllde ett. Så otroligt duktig han är! Tack vännen!   


Mamma älskar dig min fina Prinsessa! Du är så vacker mitt hjärta!   


           

Visst är hon söt? =)


Puss och Kram!



Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards