NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Nathalie - 20 januari 2011 12:45

Hej min fina själar!!

 

Hoppas ni mår bra?

 

Det gör inte jag...

 

Jasmine är fortfarande ledsen. Men det löser sig. :D

 

Jag har tydligen råkat ut för ännu en falsk vän! Fy fan vad jag hatar sådant! Hon kan tydligen inte vara vän med mig för att jag tjafsat med hennes andra vän. Hon som jag tjafsade med har en vän som är min vän med och det funkar utmärkt. Men det är ju TYPISKT TJEJER!!!!! Åhhh!

 

Kommer ni ihåg mitt inlägg förut om att någon hade snackat skit om min man, om inte så finns det här.

 

Iaf så har hon erkännt det efter mycket om och men. Hon antog att jag inte fick det för att min man är muslim. Jag trodde att man frågade om man inte visste. Speciellt om man är vänner men nej just det jag glömde hon ljög ju för mig om det med!!

Tydligen så vill hon inte vara vän med mig för att jag tjafsade med hennes andra kompis. (skall hon hålla på sådär då har hon ju inga vänner kvar mer än en) ALLA KAN INTE VARA VÄNNER!! Plus att det "klickade" inte mellan oss. Trodde vi hade varit vänner i många år.

 

Jag HATAR falska människor! Så jag klarar mig UTMÄRKT utan henne!

 

Men en sak jag inte förstår är att bara för att jag är ärlig så tål inte folk det. Varför??? Är det bättre att vara falsk och ljuga då?? Ibland så fattar jag ingenting om detta.

 

Men jag har iaf min fina familj och mina äkta vänner och er mina trogna läsare!! Tjoho!! Det duger för mig!!

 

Vad skall ni göra idag mina hjärtan?

 

Vi skall åka och handla igen, tråkigt men blöjor måste man ha. Om man inte kan potträna en bebis som inte ens är ett år. Då slapp man det. Lite svårt skulle jag tro. :S Men vem vet?

 

Nu till lite gladare bilder.

Min dotter har fått en boll som hon älskar att leka med! Visst är hon fin!!

 

Mammas älskade hjärta!!   

 

      Nu har hon rullat iväg den. :D    

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards