NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 25 januari 2011

BVC

Av Nathalie - 25 januari 2011 10:18

Godmorgon mina solstrålar!!

 

Hur mår ni?

 

Vi mår bra!

 

Det snöar igen på Gotland. =(

Men som sagt så är ju ni mina solstrålar och därför är det fint väder här! =)

 

Vi skall till BVC kl 11:30 idag på 9 månaders kontroll. Det skall bli roligt!! Jag skriver sen hur det har gått om ni är intresserade?

 

Hittar inte min sladd till datan men snart måste den dyka upp. Jag skall riva hela lägenheten sen när vi kommer hem. ;)

 

 

Nu skall jag byta blöja på min älskling och sätta på henne kläder. Jag skall även dricka färdigt mitt kaffe. (som vanligt)

 

 

Vi hörs senare. Jag vet inte när men senare iaf.

 

Vad skall ni göra idag??

 

Jag bara älskar dessa bilder!

Mamma älskar dig min Skatt!   

 

            

 

Puss och Kram!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards