NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Nathalie - 24 januari 2011 18:15

Detta är riktigt UDDA!!   

 

Det här är lite läskigt! I år kommer vi uppleva 4 ovanliga datum... 1/1-11, 1/11-11, 11/1-11 och 11/11-11... Nu kommer det skumma! Ta dem två sista siffrorna i årtalet du är född och plussa dem med hur gammal du kommer bli i år... Summan blir 111! 

 

Jag= 89+22= 111

 

Min man= 79+32= 111

 

Min mamma= 65+46= 111

 

 

Min bror= 91+20= 111 

 

Alla förutom min dotter :D = 10+1= 11 bara =)

 

Skriv gärna era nummer till mig. Roligt att läsa. =) 

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 24 januari 2011 15:19

♥ Jasmine 9 månader!! ♥

 

HIPP HIPP HURRAAAA, Jasmine 9 månader igår!! Grattis min älskling!

Jag njuter av mitt liv med dig! Varje sekund med dig är UNDERBAR!! ♥

Jag kunde inte ha önskat mig en bättre dotter än dig! Hur fin som helst! Tack för att du är DU!! Tack för att jag får dela mitt liv med dig mitt hjärta! Mamma och Pappa älskar dig över allt annat våran skatt! ♥

DU ÄR VÅRAT ALLT!! ♥

 

Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu!! ♥

 

 

Våran fina Prinsessa!   

 

                  

 

Puss och Kram!!

Av Nathalie - 24 januari 2011 14:15

Hej mina sötnosar!!

 

Hur mår ni idag?

Hur har eran helg varit??

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men tiden har verkligen runnit iväg. Var på två träningspass igår. Först Zumba och sedan Afropowerdance. Underbart roliga båda två! Man känner verkligen att man bränner fett. =)

HÄRLIGT!!

 

Tränar ni något?

 

Ikväll blir det BodyJam också!

 

Är det några av er som testat spinning? Isåfall vad tyckte ni om det?

 

Annars hände det inte något speciellt igår. Min älskade mamma kom hit och mysade! Det var trevligt.

Fick inte mycket gjort men ändå flög tiden iväg. Antagligen för att vi bara myste och lekte hela dagen! =)

 

Idag händer inte mycket alls. Bara vara hemma och gosa!

 

Vad har ni för planer idag då?

 

Skall lägga in bilder men hittar inte min sladd. Men snart så hjälper hjärnan mig att hitta den.

 

Mammas fina och älskade Prinsessa!   

 

  

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards