NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Nathalie - 19 januari 2011 19:52

Frågestund!!

 

Jag känner att jag vill ha en frågestund.

Så fråga mig eller min dotter allt ni vill veta så skall jag sammanfatta ett inlägg med bara era frågor och svar.

Har väl detta i 24 timmar eller mer beroende på hur mycket ni vill veta. :D

 

Så kom igen nu ask away!! =)

 

Bjuder som vanligt på en bild. ;)

 

    

 

 

Puss och Kram!!

 

 

Av Nathalie - 19 januari 2011 19:29

Hej igen sötisar!


Nu är vi hemma igen, har varit det ett tag. Jasmine har sovit på mig(hon vill inget annat idag) och ätit. Hon mår verkligen inte bra, hon bara panikgråter hela tiden. :( Man kan inte lämna henne själv någonstans.

Hon känner nog precis som hennes mamma och pappa att det är tomt här hemma. :( Men det blir bättre om några dagar, hoppas vi! :D

 

Har varit och köpt det nödvändigaste, dyrt blir det iaf tyvärr. :(

 

Vad har ni gjort eller vad gör ni?

 

Älskar denna bild! Så fin min älskade Prinsessa är!   

 

  

 

Puss och Kram!

Av Nathalie - 19 januari 2011 14:00

Plikten kallar...

 

Måste handla hem nödvändiga saker. Tråkigt men vem skall annars göra det?

 

Jag ser ju att ni är här och läser men ni är ju lite dåliga på att kommentera. Vill ju se vilka underbara människor som läser min blogg. =)

 

Så börja nu med att svara vad ni har gjort idag och vad ni skall göra resten av dagen. Skriv hur ni mår också. =)

Nu skall vi se vem som verkligen läser bloggen. :D

 

 

Förresten ville ni se fler video?

 

 

Vi känner och märker att Jasmine känner att något fattas här. Hon är jätte mysig och vill inte vara själv. Det är häftigt hur barn kan veta så mycket! Vi ger dem verkligen inte credit för det. Jag försöker hela tiden och jag hoppas att jag lyckas. :D

 

 

Jaja ärenden var det.

 

Vi hörs sen!

 

Så här brukar min dotter leka. Plocka in och ur. :D

Mammas söta och älskade hjärta!   

 

                          

 

Puss och Kram!

Av Nathalie - 19 januari 2011 10:00

Godmorgon mina hjärtan!

 

Hur mår ni idag?

 

Vi mår bra.

Ledsna över Ammo   men vi lär oss. =)

 

Som vanligt när vi bestämmer något så händer det inte. Så nu har jag bestämt mig att jag bestämmer inget. Älskade Julia kunde inte komma för hon blev jätte dålig. :( Hoppas du kryar på dig snart! =)

 

Vad gör ni idag?

 

Själv sitter jag här med min perfekta kopp kaffe och den underbara Jasmine som sitter så snällt på golvet och leker. Mammas  !

 

Glömde berätta att vi plockade faktiskt ner julen förra veckan. :D Lite sent jag vet. =)

Här har ni Jasmine när hon leker för fullt med granen. :D

Mamma älskar dig över allt annat min fina Prinsessa!  

 

       

 

Puss och Kram!

Av Nathalie - 19 januari 2011 00:30

God Natt mina kära vänner!

 

 

Jag sa ju att Jasmine skulle vakna igen. :D Hon har ätit gröt och busat hur mycket som helst! :D

Det var bara en powernap. =)

 

Jasmine busar med sin älskade Ammo!   

 

Han åker båten tidigt på morgonen dag. :( Åh vad vi kommer sakna honom!! Hoppas han kommer snart igen! Hoppas allt kommer gå bra!! =)

 

Idag skall jag iaf ner på stan tidigt för underbara Julia och hennes fina två barn kommer idag kl 10:00. Det skall bli kul! Uppdaterar senare idag med bilder osv. :D

 

Nu skall vi sova snart!

 

Sköt om er nu och sov så gott!

 

Vi hörs imorgon!

 

Såhär somnade Jasmine förut idag efter att ha busat med Ammo! =D

 

Vi älskar dig Jasmine över allt annat, våran fina Prinsessa!   

 

        

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards