NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Nathalie - 6 januari 2011 22:30

Hej igen mina snyggingar!

 

Förlåt om det inte blev något mer inlägg idag. Jag sitter nämligen fortfarande kvar här vi älskade Malin och Alma.

Jasmine somnade precis nu och Alma skall sova snart. Så jag och Malin skall prata en liten stund och njuta av lugnet. :D Har varit massa barn och lek, helt fantastiskt roligt har vi haft!

 

Ville ju visa er underbara alla blider men jag hoppas att ni kan vänta tills imorgon är jag är vid min dator?

Jag hoppas även att ni förlåter mig för att det inte blev så mycket uppdatering idag. Blir mer imorgon.

 

Då får ni ännu fler bilder för att vi skall få besök av underbara Sara och hennes fina son Eddie. Det gillar vi. Jasmine har inte träffat Eddie än, så det skall kul!   

 

Tack för era kommentarer!! Det betyder mycket att ni tar er tiden att skriva till mig! Fortsätt så snyggingar!   

 

God Natt på er mina kära vänner!

Jag hoppas att ni har haft en underbar dag!

Vi hörs imorgon!

 

Som jag alltid har sagt så bjuder jag alltid på bilder, så varsågoda! :D

 

Min dotter är en drottning, det spelar ingen roll om hon sover eller är vaken. :D

 

Mamma älskar dig mitt   !

 

      

 

    

 

Puss och Kram!

Av Nathalie - 6 januari 2011 11:49

Hej mina vackraste!!



Hur mår ni idag då?


Ja som jag har sagt så går ju tiden otroligt fort. Redan en ny dag och vi sitter här igen.

Men man kan inte tänka för mycket på det för då blir man galen.


Min kära dotter har ju kunnat klappa händerna sen ett tag tillbaka, men bara när hon själv vill. :D

Nu gör hon det HELA tiden! Det är så underbart att höra hennes fina små händer ge ifrån sig ljud när hon klappar! Så världens största leende ger hon ifrån sig när hon hör ljudet! (hon gör det nu med i skrivande stund :D ) Människor säger hela tiden att man ser något nytt varje dag och det är ingen lögn! Jag märker seriöst nya saker varje dag, nu går som sagt allt så fort. Det gäller att hänga med. Därför skriver jag det här så att jag kan komma ihåg men också så att ni kan få veta, mina kära läsare!


Mamma är så stolt över dig min fina Prinsessa! Du är så duktig!   


Jag skall ta min kära dotter och gå upp och bada henne och mig. :D För vi skall ju på kalas!!


Idag är ingen vanlig dag, nej för idag är ju Almas födelsedag!! HIPP HIPP HURRAAAA!!!

Alma ett år idag!!! GRATTIS mitt underbara hjärta!!   Denna fantastiska människa och hennes underbara mamma, är väldigt speciella människor och ligger oss varmt om hjärtat!!


Det skall bli så kul idag! Har inte träffat dem på ett tag!


Vad skall ni göra en underbar dag som denna?7


Så ni förstår ju om jag inte hinner uppdatera så myckert men jag gör det sen när jag kommer hem, och som vanligt med en massa bilder. :D


Lägger in ett kort på oss innan vi går.


Det här är min älskade dotter när hon biter på mammas mobilband. Samtidigt som hon pratar med den i munnen. Ursött! :D

Mamma älskar dig över allt annat!   


         


Hoppas ni får en bra dag!


Puss och Kram!



Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards