NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Nu sitter jag här igen.. ALMAS 1årsdag idag!!!!

Av Nathalie - 6 januari 2011 11:49

Hej mina vackraste!!



Hur mår ni idag då?


Ja som jag har sagt så går ju tiden otroligt fort. Redan en ny dag och vi sitter här igen.

Men man kan inte tänka för mycket på det för då blir man galen.


Min kära dotter har ju kunnat klappa händerna sen ett tag tillbaka, men bara när hon själv vill. :D

Nu gör hon det HELA tiden! Det är så underbart att höra hennes fina små händer ge ifrån sig ljud när hon klappar! Så världens största leende ger hon ifrån sig när hon hör ljudet! (hon gör det nu med i skrivande stund :D ) Människor säger hela tiden att man ser något nytt varje dag och det är ingen lögn! Jag märker seriöst nya saker varje dag, nu går som sagt allt så fort. Det gäller att hänga med. Därför skriver jag det här så att jag kan komma ihåg men också så att ni kan få veta, mina kära läsare!


Mamma är så stolt över dig min fina Prinsessa! Du är så duktig!   


Jag skall ta min kära dotter och gå upp och bada henne och mig. :D För vi skall ju på kalas!!


Idag är ingen vanlig dag, nej för idag är ju Almas födelsedag!! HIPP HIPP HURRAAAA!!!

Alma ett år idag!!! GRATTIS mitt underbara hjärta!!   Denna fantastiska människa och hennes underbara mamma, är väldigt speciella människor och ligger oss varmt om hjärtat!!


Det skall bli så kul idag! Har inte träffat dem på ett tag!


Vad skall ni göra en underbar dag som denna?7


Så ni förstår ju om jag inte hinner uppdatera så myckert men jag gör det sen när jag kommer hem, och som vanligt med en massa bilder. :D


Lägger in ett kort på oss innan vi går.


Det här är min älskade dotter när hon biter på mammas mobilband. Samtidigt som hon pratar med den i munnen. Ursött! :D

Mamma älskar dig över allt annat!   


         


Hoppas ni får en bra dag!


Puss och Kram!



 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

6 januari 2011 13:54

Ja MAM är det många som tipsat om, tror det är de som har de där runda napparna också, eller bambino var det men tror de "hör ihop", ska kika lite i butiken iallafall och kanske prata med de och se vad de tror för hon tar ju flaskan som är rund utan problem. Där kommer det ju dock mjölk, vilket förmodligen uppskattas av matvraket hehe ;)

Längtar tills Lova ler för första gången, gud vad underbart! Nu ger hon ifrån sig små ljud då och då som låter som skratt även om det inte är det och det är så gulligt :D Jasmine är SÅ fin!!! Kram

http://madeleines.se

 
Paulina

Paulina

6 januari 2011 17:57

åh shit vilken söt dotter du har :D

http://www.pawo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards