NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Nathalie - 22 januari 2011 14:15

Hej på er underbara läsare!

 

Hur mår ni denna lördag, bakis eller inte?

 

Själva mår vi toppen!

 

Som vanligt så vaknar vi sent för Sessan valde att vara uppe halva natte. Men som sagt vad gör man inte för sömn.

 

Nu väntar jag på min man som är iväg och handlar frukost som han skall laga skall komma hem. Lyx. =) Nu sitter jag här med en mätt Jasmine med nybytt blöja och min underbara kopp kaffe! Kan det bli bättre?

 

Sen kanske vi skall hem till Larissa! Åh så jag har saknat dem! Nu var det jätte länge sen sist för duktiga Larissa har börjat jobba! Är så stolt över henne! :D Så nu hoppas jag att vi skall dit, kommer bli så kul isåfall! Jasmine och Sami kan få leka och bråka med varandra igen! Hihi. :D

 

Vad skall ni göra idag denna fina lördag?

 

Förut idag så vaknade jag av att solen lyste så starkt, trodde seriöst att det var vår. Men sen närjag kom ihåg att det var vinter då somnade jag om. ;)

 

Nu kom mannen. Så jag skall hjälpa han sen äta och sen skall ni få nya bilder. =)

 

Mamma älskar dig mitt hjärta!   

 

  

 

Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards