NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Ja då var det måndag igen. =) Hjälp?

Av Nathalie - 31 januari 2011 13:45

Hej mina fina solstrålar!!

 

Hur mår ni denna måndag?

 

Vi mår toppen!

 

Men trötta, vi har haft en skit natt. =(

Jasmine vaknade inatt när jag behövde gå till toaletten och gall skrek. Sen slöt hon inte hon höll på i en timma. Fattar ingenting!!

Hon var helt förstörd. :(

Det gjorde så ont i vårat föräldrahjärta!! =(

Det slöt med att Pappa fick ta henne ner och lugna ner henne med att leka osv. Sen kom dem upp igen när hon var lugn men då var hon påväg att bli ledsen igen men sedan efter mycket om och men så somnade hon igen. Usch vilken jobbig natt..

 

Någon som vet varför hon beter sig så?

Måste veta blir ju så ledsen!! :(

 

Så våra planer att gå upp tidigt idag för att försöka vända på dygnet gick ju då inge bra. Men så brukar det bli när jag planerar. :S Måste verkligen försöka att låta bli med det. Men vi gör ett nytt försök imorgon. =)

 

Vad skall ni göra idag då?

 

Just nu sitter Jasmine med båda sina fina små händer och tar och klämmer i mitt ansikte. Sen tar hon tag i mitt hår och bak i mitt huvud och drar mitt ansikte mot hennes för att sen gosa in sig riktigt ordentligt. Så gör hon om och om igen

Åh vilken mysig och fin dotter jag har turen att få dela mitt liv med!! Jag älskar dig Jasmine!!   

 

Vi skall ner på stan och handla det nödvändigaste sen hem igen och mysa. Inte det finaste vädret idag tyvärr. Grått och tråkigt. Men Mannen min är ledig idag! =) Så det blir iaf Underbara måndag. :D

 

Nya bilder kommer upp sen när vi kommer hem igen. Jag har hittat sladden!! Tjoho!! Vet ni vart den låg? Under soffan... jag hade tittat där men tydligen inte så noga. =)

 

Såhär skönt kan min dotter sova. När hon vill! =)

 

Mammas fina hjärta!! Vi älskar dig över allt annat!!   

 

                

 

Puss och Kram!

 
 
Likkan

Likkan

31 januari 2011 14:31

Sv: Nej jag körde bara zumbaa i typ tre veckor.. :P Fem ggr i veckan då... Sen tröttna vi som sagt xD Tänkte ju börja snart igen men nu har jag stukat foten så det lär nog inte hända på ett tag...

http://likkantheallmighty.blogg.se

 
Kashaya

Kashaya

31 januari 2011 16:59

Vad söt hon är när hon sover men tråkigt att hon var ledsen i natt, hoppas det bara var något tillfälligt. Nej inget speciellt planerat i veckan här heller, får helt enkelt se vad som dyker upp...

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

31 januari 2011 18:10

Tack så mycket :)

Nej det är jag själv som tagit i kontakt med företagen :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Mammabea

Mammabea

31 januari 2011 18:11

Sedär så fint det blev. Kul att de funka, man måste ju bara skryta lite om att man ska dit haha!

Vi har inte gjort så mkt idag, städat oså. Ni då? Kram

http://mammabea.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards