NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Hjälp!!

Av Nathalie - 9 februari 2011 14:30

Hej sötisar!!

 

Hur mår ni idag?

 

Vi mår bra. Jasmine är fortfarande lite förkyld men annars är hon som vanligt. Skönt! =)

 

Vi kan inte vända på dygnet. :S Jasmine och jag vaknade halv tolv och nu har hon precis sovit igen. Vi har försökt att gå upp tidigt och att Jasmine skall sova så lite som möjligt på dagen. Lite har hon ju fått sova för att hon i praktiskt taget somnade stående. =) Men mot kvällen så har hon ej fått sova alls. Hon har somnat då vid 10 ungefär på kvällen men ändå sovit hela dagenn. Vet ni varför? Behöver HJÄLP!! Kan någon hjälpa oss att vända på dygnet? Ge oss förslag snälla!

 

Vad skall ni göra idag?

 

Vi skall till Jysk och köpa grindar till trappan! Äntligen! Då kan man lämna Jasmine utan att bry sig att hon tar sig upp. Nu måste jag sätta barnvagnen i dörröppningen i vardagsrummet för att hon skall hålla sig där. =)

 

Min älskade Victoria ligger på lasarettet och väntar på att få bli igångsatt. =)

Så nu sitter jag på helspänn och väntar på att hon skall skriva till mig. Vi vill ju så gärna träffa deras fina underverk!!   

Du är så duktig söt, vi är stolta över dig!!

Vi älskar dig Victoria!!   

 

Såhär låg Jasmine nyss bredvid mig och sov. =)

Mamma älskar dig min finaste Skatt!!   

 

        

 

Puss och Kram!!

 
 
Mandus

Mandus

9 februari 2011 15:54

Svar ifrån fördomar;
Jag förstår exakt vad du menar, så kan det vara :)

Jo exakt, bara man är lycklig och har en underbar kärlek spelar det ingen roll vilket kön man är tsm med, Kärlek som kärlek. Är den underbar och man mår bra med personen man är med så är det ju inga problem över huvudtaget. jag förstår mig verkligen inte på homofober, dom dömer andra för att dom är tsm med någon av samma kön, men det är samma som om att dom dömer kärlek. Jag förstår inte hur vissa tänker, kärlek som kärlek, alla människor är lika mycket värda och sådär :)
tycker det bara är sjukt med människor som är trångsynta och inte kan inse att världen förändras! Kärlek är kärlek inget annat :)

Aw, krya på din dotter och ha det bra! kram :D

http://Manduuz.bloggplatsen.se

 
Kashaya

Kashaya

9 februari 2011 15:59

Skulle också behöva vänfa påå dygnet... Sv. Usch då har hon varit sjuk stackaren, inget allvarligt hoppas jag? Jorå det är bara bra med mig idag med, jobbar vidare med examensarbetet. Vad ska du göra idag då? Mer än att åka till Jysk då.=)

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Hannah

Hannah

9 februari 2011 16:33

Det är normalt att hon sover mycket, hon är väl snart ett år? Vad jag vet så sover barn som är mellan 9 mån - 3 år gamla typ 12 timmar per dygn.

Du kan ju alltid försöka väcka henne tidigt, låta henne sova en stund mitt på dagen och sedan inte förrän på kvällen? Sover hon för sent så kanske det blir svårt att sova på kvällen ju :)
Hittade en bra sida du kan läsa: http://www.netdoktor.se/barn/?_PageId=837

kramar till er!

http://kajalpennor.blogg.se

 
malin

malin

9 februari 2011 17:03

sv: ne jag tog en senare buss för jag hann inte äta på bara en kvart :)

Linfrö smackar inte så mycket men det är mest för att man ska bli lite mättare. Jag har svårt att äta frukost på morgonen men måste ändå ha mat i magen så då blir man lite mättare av fröna. Ja det är naturell yoghurt :)

http://mallansundqvist.blogg.se

 
Johanna

Johanna

9 februari 2011 17:46

har tyvärr inget bra råd där :(

javisst är det så sant så :)

hoppas halsontet släpper snart kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
malin

malin

9 februari 2011 21:41

sv: jo ett bra tips om du som jag har svårt att äta på morgonen, ta och gör en smoothie på yoghurt och lite bär/frukt :) det gör jag ganska ofta och dricker med sugrör medan jag kollar på datorn eller tv :)

http://mallansundqvist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards