NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Inget internet... =(

Av Nathalie - 14 januari 2011 13:00

Goddag mina solstrålar!!


Hur mår ni denna fredag? (jissus vad tiden går fort, redan helg igen)

Vad gjorde ni för kul igår då?


Själva mår vi toppen!


Hade tyvärr inget internet igår och kvällen innan det. Vi har ju avbeställt telia och skaffat Com Hem istället. Så nu hoppas vi att vi blir nöjdare. =) Men iaf så tog dem bort telia härom kvällen och vi fick Com Hem igår, lagom tajmat eller hur? (vi avbeställde för en vecka sen ungefär =) )

Så vi satt igår och försökte få alla sladdar på plats, när väl internet fungerade så var jag så trött så ögonlocken gick ihop. =) Därför blev det inget inlägg. Men nu har vi internet men inte trådlöst så vi vet inte riktigt hur man skall göra. Någon annan som har Com Hem som vet hur man skall göra? Skriv då gärna. :D


Tjoho för bloggplatsen som äntligen har gjort så att man kan ladda upp videoklipp direkt hit i bloggen!! Inget mer Youtube här inte. Det är däröfr jag inte har lagt upp mer för att det tog emot att lägga det först på Youtube. SÅ TACK BLOGGPLATSEN! =)

Gillade ni att se på video? Om ni svarar så lägger jag upp fler. :D


Var och tränade Zumba igår igen! Fortfarande säger jag bara UNDERBART!! =) Blev så svettig så det stod härliga till. =)


Tänkte bara tala om att Visby Träningscenter har Öppet Hus imorgon Lördag för er som är intresserade. Man kan prova på tex Zumba gratis och en massa andra roliga pass (afropowerdance rekommenderar jag). Plus en massa annat smått och gått. Så välkomna! =) Någon som är intresserad?


Nej nu skall jag ge Jasmine mat och dricka upp mitt kaffe sen blir det väl ner på stan för att inhandla det nödvändigaste man behöver.

Sen blir det väl fredagsmys! =)


Vad skall ni göra idag då??


Mammas lilla gangster! Vi älskar dig över allt annat!   


   


Puss och Kram!

 
 
Hannah

Hannah

14 januari 2011 15:03

Om ni har en bärbar dator så kan ni ju alltid skaffa en trådlös router, det har vi och det funkar skitbra. Man kopplar bara in routern till modemet, och sen installerar man den på datorn så skickas det signaler från routern till datorn och internet funkar! Vi har en D-link som funkar skitbra! Kramar

http://kajalpennor.blogg.se

 
Sara

Sara

14 januari 2011 17:24

Hej Nathalie! Vilken fin blogg du har :) och din lilla Jasmine är ju bara för söt :) Kikar allt in lite då och då, roligt och läsa om din vardag :) Kram Sara

http://www.sarasvensson.bloggplatsen.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

14 januari 2011 18:18

Ja visst är det otroligt härligt att få massa skryt om sin bebis! Undrar om de säger sånt till alla för att man ska känna sig extra stolt? haha ja, bra är det iallafall för man får hakan lite upp i vädret :D

Vad kul att ni också heter Camilla! Här heter både jag, min mamma och min dotter det i andra namn :) Stora Kramar!!

http://madeleines.se

 
Louise (fotoblogg)

Louise (fotoblogg)

14 januari 2011 19:19

Comhem är jättedåligt. Tyvärr. Tycker inte alls om comhem. Internet försvinner ofta (dock senaste året har de bättrat sig lite) osv. otroligt dåligt. Men kanske fungerar bättre för er!

Passar på att säga att jag har frågestund på bloggen nu, så du kan ju komma in och bomba med frågor om allt du vill veta, hahaha. :-)

Ja, solnedgångar är också hur fina som helst att fota. :) Blir inga sådana i Göteborg, men uppe i Värmland blir det bra ilder på solnedgångar - oftast!

Min mormor blir 83 år gammal! Men hon är pigg och kry ännu.
Haha, ja, tiden går verkligen fort, och jag håller med dig. När jag ser mina syskonbarn kan jag tänka "Var inte min syster gravid med sin dotter nyss? Helt plötsligt har jag två syskonbarn till och den äldsta är fyra om några månader." :)

Kram!

http://www.wizy.blogg.se

 
Tina 22 år - gravid vecka 36

Tina 22 år - gravid vecka 36

14 januari 2011 20:47

Idag mår jag ganska bra och har varit hos barnmorskan, och sen också köpt födelsedagspresenter till min sambo som snart fyller år :)
Vad roligt med Zumba, det är precis min typ av träning!! Jag har aldrig testat det iof men jag är dansare så all typ av dans älskar jag som träningsform :)

http://www.hejtina.blogg.se

 
Cintya

Cintya

14 januari 2011 22:56

Vilken söt dotter du har :-) Åh, zumba har jag bara tränat hemma och det är ju hur kul som helst. Är det möjligtvis sats du provat det på? Jag skulle vilja prova det där nämligen..
Mvh
C

http://cintya.bloggplatsen.se

 
Ola Eriksson

Ola Eriksson

17 januari 2011 08:57

Hej,

Kul att du valt internet från Com Hem, jag hoppas att du ska bli nöjd. Nu vet jag inte vilket abonnemang du valt och därmed inte vilket modem du har. Du behöver ett modem med en trådlös funktion i sig för att kunna surfa trådlöst. Denna funktion har nästan alla våra modem, däremot är den alltid avstängd från start för att öka säkerheten (du vill säkerligen bestämma lösenord själv och liknande för det trådlösa nätverket). Kika i den manual du fått till modemet om hur du sätter igång den trådlösa funktionen, det behövs inte många klick!

Hälsningar,
Ola Eriksson
ansvarig sociala medier
Com Hem.

http://www.comhembloggen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards