NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Bildregn igen! :D

Av Nathalie - 2 januari 2011 19:30

Hej igen alla glada!


Mår ni fortfarande bra?


Jag har ju varit och tränat. Det var visst Zumba idag!! Vet inte varför det inte var det förut. Kanske inte var så mycket folk då eller något.


Gissa om jag blev svettig...


JAAAA. Ojojojoj vad dem körde på idag. Jag är stolt över mig själv som körde på hela timmen med bara några små vatten pauser. Helt plötsligt så var vi ungefär 40 personer idag. Det börjar bli populärt med Zumba.

Man känner verkligen att man anstränger kroppen på ett positivt sätt. SKÖNT!! Sen har dem alltid så skön musik.


Vi åkte och köpte den rosa lära-gå-vagnen. :D Jag stör mig faktiskt inte av Hello Kitty för att den var så liten.


Som ni kanske har märkt så är det ju nästan alltid bildregn vid mig. Men det är för att jag älskar bilder. Det är ett sådant bra sätt att bevara minnen. :D Någon som tycker detsamma?


Är ni bara lata eller. Varför kommenterar ni inte???? =)


Vad skulle ni tycka om jag lägger in någon video någon gång ibland?


Här är Jasmine (och mamma precis efter träning, ;) ) med sin nya lära-gå-vagn. Hon har ju inte lärt sig den än men snart så. Stå kan hon ju själv men lite svårt med något som inte alltid står still. :D Åka och bita på den var också roligt.


  Visst är hon söt!    Hon tycker om sin nya present!
                     


 


Här är hennes snygga vrålåk som hon fick som julklapp fast lite innan jul!!   Åh va hon älskar den!


Hon sitter och gör puss och smack ljud hela tiden! Så otroligt fin!     Jag softar bara en liten stund. :D            



  Mamma älskar dig min fina Prinsessa! 

   Jag älskar mitt liv!   


Puss och Kram!






 
 
Lina Olofsson

Lina Olofsson

2 januari 2011 20:47

Hej! Vet inte om du vet vem jag är, men har börjat läsa din blogg & tycker de är roligt att du har så många bilder :) Kram

http://Oovermyshoulders.blogspot.com

 
britta bloggar

britta bloggar

2 januari 2011 22:46

Sötnosen!

http://brittabloggar.wordpress.com

 
michaela (gravid v39)

michaela (gravid v39)

3 januari 2011 07:37

så underbart söt hon är, din dotter!

http://minahjartanochjag.webblogg.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

3 januari 2011 11:49

Oj då har du hängt med sedan starten ju, så underbart :D Jag hinner absolut med att läsa alla kommentarer och uppskattar dom till tusen, tyvärr finns inte tiden till att svara på allt och alla, men det blir säkert bättre ju äldre Lova blir :) Kram på er tjejer!

http://madeleines.se

 
Ingen bild

Marielle

4 januari 2011 12:39

Jag själv älskar också fotografier, kommer ha väggarna fulla när jag äntligen skaffar eget =D
Kramar på dig och din fina familj! <3

Nathalie

4 januari 2011 12:59

Jo visst är det underbart!
Aw, Kramar på dig med fina Marielle!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards