NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

KAFFE!!!

Av Nathalie - 2 januari 2011 12:34

Hejsan alla vackra!!


Hur mår ni idag?


Själv så är det bara bra med oss! Jasmine pratar på för fullt och kryper mer och mer. Hon står riktigt på sina ben och kryper. Hon ville ju inte åla men det gör mig ingenting. Hon väljer själv vad hon vill göra.


Nu sitter jag med min UNDERBARA kopp kaffe!

Ni kanske inte visste att jag slutade snusa för ca 3 månader sen och slöt att röka ännu längre sen. Så nu vad som är kvar är kaffe. Det tänker jag dock inte ge upp ännu. Vissa läkare säger ju att det är bra för kroppen. Plus att mina tänder än så länge inte visar något tecken på att bli missfärgade. Peppar peppar.. Så jag tänker behålla det!! :D


Nu skall vi snart bege oss till Ica Maxi och jag skall köpa en lära-gå-vagn till Jasmine så vi får se vilken färg det blir. Det lutar lite mer åt den rosa även fast det är Hello Kitty. Det var ju inte ett sådant stort märke. Bilder kommer sen.

Jag har ju en filt med Hello Kitty som bara är ett märke längst ner på filten och den köpte jag för det var inte så mycket. Vad tycker ni?


Vad gör ni en dag som denna?

Jag tänker fortfarande tjata på er eftersom jag ser att jag har läsare så nu tycker jag att det skall bli ändring med kommentarer. ;D Kom igen nu! Skriver ni så skriver jag till er. :D


Så här vaknar min kära dotter på morgonen och märker inte ens att hon har ett diadem på huvudet. :D Mamma älskar dig över allt annat mitt vackra barn!!   


   

 

Hej hej säger Jasmine!


Visst är hon fin!!!   


Puss och Kram till er från oss!

 
 
Ingen bild

Annelergell@hotmail.com

2 januari 2011 12:52

Hej på er God fortsättning på det nya året.Jasmine är för gullig.Själv ska jag åka iväg o jobba natt.kram på er.

Nathalie

2 januari 2011 13:33

Hej min älskade Mostis!

God Fortsättning till dig med!

 
jessica

jessica

2 januari 2011 13:06

asch då, det är ju bara gulligt med hello kitty och sen som du säger så är ju inte märket så stort så det kommer du nog inte störa dig på ;) men jag är sån där typisk morsa som anser att tjejer ska ha rosa, killar ska ha blått :P min mamma matade mig med rosa när jag var liten. därför HATAR jag det nu ;)

http://whataboutjessica.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards