NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Nathalie - 23 november 2010 18:45

Tänkte bara titta in och säga att jag fick ett samtal från en underbar vän vid namn Malin som ville komma med sin vackra dotter och besöka oss! Absolut och välkommen säger jag! Det skall bli kul! Snart kommer ni!    


Håller på och fotar för fullt! :D Så snart kommer bilderna.


Den finaste skatten av dem alla!   


 


Puss hej!

Av Nathalie - 23 november 2010 17:03

Hej alla fina!


Hur mår ni idag?

Vad har ni gjort idag?


Se nu till att svara på det jag frågar! :D

Jag ser ju att folk läser så kommentera då. Ni är dåliga på det. :( Då blir jag ledsen.


Idag har det handlas! Skulle köpa en jacka till Mamma men vi hittade ingen så det blir nätet istället. Jasmine dock fick mycket! Jag lovar att lägga upp bilder snart, skall bara ge min Prinsessa mat! Kanske köttfärssås och spagetti, en av hennes favoriter. :D Sen någon god efterrätt. =) Sedan skall ni få se bilderna.

Fick även hem mitt tredje paket från H&M, lite sent men ändå det kom. Där fanns en JÄTTE fin klänning till Jasmine som hon skall ha på Jul och Samis Jul kläder med. :D Så roligt att köpa kläder till dessa små gryn, eller rättare sagt mellan stora gryn.   

Man hittar ju inget till sig själv som vanligt. :( Men det blir väl till att pynta sin snart nytapetserade lägenhet istället.


Ingen som vill hjälpa mig med min bloggdesign?


Lägger upp bilderna efter Sessan har fått mat.   


Här är bilder på en annan gång Jasmine åt mat, så här ser hon alltid ut!   

Mamma älskar dig över allt annat min vackra!   


       

Tro mig det går inte att låta bli att kladda, jag har försökt med allt och nu så "brummar" hon ut all mat ur munnen. :D Men det är så otroligt värt det! Så söööt!   


Det här är min älskling i sin nästan nya Hokus Pokus stol! Hon älskar den och alla olika lägen! :D Svart på sidorna och Cerise på kuddarna. Jätte fin!


 

Visst är hon söt?! Tihi!   


Puss och Kram!

Av Nathalie - 23 november 2010 11:18

♥ Jasmine, sju månader idag! ♥


Min älskade Prinsessa Jasmine blir hela 7 månader idag! Tiden går så otroligt fort! Det är så underbart att vara Mamma! Det bästa livet någonsin! Älskar Mamma livet!  


Njuter av varje dag och varje sekund med dig min älskling! Du är det finaste som finns! Mitt    slår för dig!

Du betyder allt för Mamma och Pappa!

Mamma och Pappa älskar dig över allt annat och med HELA våra hjärtan! Du är våran skatt! Det bästa som har hänt oss!   



Du är så vacker våran Prinsessa! Vi älskar dig mer än ALLT annat!


 


Pussar och Kramar till dig i MASSOR från din Mamma Nathalie och din Pappa Aiad!

Av Nathalie - 23 november 2010 09:23

Hej alla fina!


Hur mår ni idag?


Skulle verkligen behöva hjälp med min bloggdesign så alla som kan SKRIV!! SNÄLLA!!


Nu bär det av ner till stan för att shoppa!! :D Plus mysa med Larissa! :D  


Mamma älskar dig min vackra och fina Prinsessa!   

 



Vi hörs sen!


Puss och Kram!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards