NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Nathalie - 4 november 2010 19:26

Hej alla underbara!

 

Hur mår ni?

Jag uppdaterar lite mer senare. Inte för att det har hänt så mycket men iaf. :D

 

Jasmine mår bra, hon fick två sprutor igår och allt har varit jätte bra! Hon är så duktig min Stjärna!   

 

Sitter just nu hemma hos min älskade Larissa!

Skall bara uppdatera vad hennes dotter Gannih sa. Hon är 2,5 år.

 

Larissa säger: Mamma älskar Gannih, Pappa älskar Gannih, Sami älskar Gannih, Natha älskar Gannih och Jasmine älskar Gannih.

 

Sedan frågar Larissa Gannih: Älskar du Mamma?

G: Ja

L: Älskar du Pappa?

G: Ja

L: Älskar du Sami?

G: Mmmm..... Gannih älskar TOMTEN!!!!!

 

Hahhahah! :D

 

Sedan tar hon fram en Coca Cola tomte magnet från kylskåpet och säger Gannih älskar TOMTEN!! :D    

 

Alltså barn är så SÖTA! Jag bara älskar barn!   

 

Bjuder på en bild från i somras!

Älskar mina små fina skatter! Det finns inga finare än er mina älsklingar! Älskar dig med Larissa!   

 

tv: Sami, Gannih och Jasmine!

Ni betyder mest!   

 

  

 

Vi hörs senare!

 

Pussar och Kramar!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards