NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Nathalie - 22 november 2010 22:49

Hejsan alla vackra!


Hur mår ni?

Jag mår bra förutom att jag har öroninflammation och behandlas nu med penicillin. Annars är allt finnemang! :D Ännu mer jul känsla kryper sig inpå. Myyyss! :D

Jasmine mår bra förutom att hon har fått några utslag som ingen vet vad det är. Ringde dock till sjukvårdsrådgivningen och dem sa att det troligtvis lät som scharlakansfeber(hoppas jag har stavat rätt) så jag skulle ringa imorgon till BVC och kolla. Men för övrigt värkar hon pigg! :D


Vad har ni gjort idag?

Vad skall ni göra imorgon?

Svara gärna på dem frågorna om ni har lust. Alltid lika kul att höra om andras liv. :D


Håller nu på som en galning att leta julklappar till Jasmine. Hon blir 8 månader vid jul. Det finns ju mycket, men frågn är hur mycket är nödvändigt och inte. Några förslag? Tacksam för svar!


Har varit på stan med Mamma idag och det var mysigt som vanligt. Först var Jasmine och jag vid Mammas jobb, mamma hämtade oss snäll som hon är.  Det var trevligt! Vi fikade och så, alla gullade med Jasmine och det ända hon gjorde var att vinka till alla! Så otroligt söt hon är min vackra Prinsessa!   


Sen har vi varit hemma vid Larissa och hennes underbara barn och myst hela kvällen! Älskar dig min vackra och fina vän! Du betyder JÄTTE mycket för mig!    ALLTID lika trevligt!


Imorgon skall jag köra Mamma och kolla jacka till henne som hon skall få i julklapp av mig! :D Hon behöver det verkligen. Förhoppningsvis så hittar vi något snyggt! Sen blir det hem till Larissa igen troligtvis. Mannen jobbar ju som vanligt. :D Han är så duktig så!


Håller ju på att få tapetserat hemma och nu har dem målat alla dörrar vita. Dem var bruna och fula förut och nu är dem skit snygga. Köket är färdig målat och snyggt! Blir så glad när man har valt rätt färg och så! Är så nyfiken på tapeterna jag har valt. =)


Nej nu skall jag mysa med min dotter och man! Pappa gör så att Prinsessan asgarvar för ingenting! SÅÅ SÖTA!  =) Älskar min familj så otroligt mycket och över ALLT annat! Finns ingen finare än dem!


Mamma älskar dig min fina Prinsessa! Du betyder ALLT för mig!   


 


Vi hörs imorgon hoppas jag!


Puss och Kram till er alla från oss alla! :D

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards