NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Nathalie - 1 november 2010 22:45

Helllooooo!!!


Hur är allt med er idag?


Med oss är det finnemang!


Jag har ju tränat idag igen! Duktiga jag! Man måste väl ge sig själv beröm om man är duktig?

Jag tränade BodyJam. Sjukt roligt och oj oj oj vad svetten rann och hjärtat pumpade! HUUUAAA vad underbart! :D

Ingen som har ångrat sig och vill följa med?


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Försöker gå upp i rätt tid och äta rätt för att kroppen nu skall må bra med träning och så.

Därför går jag upp ungefär kl 08:00 varje dag. Men än så länge så vet jag inte vad jag skall fylla mina dagar med. Förutom att mysa med mina älsklingar! Det räcker det med! Då mår jag bra!!   


Imorgon kanske det blir att åka till musiklekis i Slite och träffa Sandra och Målle. Hoppas! :D


Nej nu är jag nyduschad och Jasmine är mätt med en ren blöja så nu blir det sova nästa. :D Myspys med mina älsklingar i sängen står på tur!   


Älskar min Prins och min Prinsessa över allt annat och med HELA mitt  !!


     


Kärlek!   




Ha det så bra!

Pussar och kramar!!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards