NathalieMammaTillJasmine

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Nathalie - 1 september 2010 00:35

Hej alla vackra och underbara!



Hoppas ni har haft en underbar sommar! Kan ni inte berätta lite för mig vad ni har roat er med den här sommaren? Skulle vara intressant att läsa! :D


Jag har ju ängnat all min tid till min underbara dotter Jasmine! Hur mysigt som helst.  Älskar henne mer än allt annat!  


Hoppas ni förlåter mig för att jag inte har varit här inne på ett tag och hoppas ni nu fortsätter och läser?!


Det har ju inte hänt så himla mycket sen sist. Har varit med Jasmine på första föräldrargruppen den 26 augusti. Det var faktiskt trevlig och dit skall vi igen den 9 september. Det ser vi fram emot då är det baby massage! :D Efter det så vägde vi henne och denna gång väger hon 5200g och är 59 cm lång. Så första gången nu som jag inte behöver gå varje vecka utan nu är det samtidigt som nästa grupp den 9. Känns lite konstigt men jag skall vänja mig. Måste bara sluta tänka på hennes vikt om det hade varit något problem då hade ju inte BM låtit mig vänta för länge, så nu skall psyket lugnas också. =)


Slite marknad blev det också i helgen. Det var mysigt det med! Har spenderat pengar som vanligt! Underbart! :D Nej men det blev både nödvändiga saker och onödiga. Strumpor som vanligt blev det. Älskar dessa strumpor. 14 par för 100 kr. Inte farligt alls och dem håller faktiskt. Vissa lite sämre men många bra! Plus handdukar till Jasmine med Nalle Puh och en liten handväska till mig och då menar jag liten behövde en som jag bara kunde ha mobilen och etui (eller hur det stavas) i och det hittade jag äntligen! Så nu slipper jag leta i stora skötväskan efter mobilen när den ringer. Plus lite gosedjur till min älskling var jag ju tvungen att köpa. Fiskade efter tre påsar och för första gången så fick jag jätte fina djur. Antagligen för att det var till henne och inte mig. :) En stor groda, kanin och en hund med tomteluva med kosntiga ben. Går inte att förklara skall visa er en bild typ imorgon. Skall inte lova för varje gång jag skall lova att visa en bild så har det aldrig hänt.


Annars så är vi förkylda alla. Inte så kul men vad skall man göra. Det är ju såhär den här årstiden. Har klippt mig idag. Blev väl sådär men bara jag inte fäller så är jag nöjd. :D


Blev ytterligare ett långt inlägg men skall försöka skriva åtminstone en gång per dag och då skall det inte bli så långt. Hoppas ni orkar läsa!


Vi hörs förhoppningsvis imorgon!

Ha det så bra!


(vet ej vad som hände med datorn, lägger in bilder imorgon istället)


Pappa sitter och får fina Jasmine att vrål skratta!!

Älskar min familj!   


God natt!


                                Puss och kram från oss!

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards