NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Blev inge spruta idag.

Av Nathalie - 29 juli 2010 15:27

 Hej alla underbara!

 

  

Sitter just nu i skrivande stund hemma hos vackra Larissa! (Lär vara här fler gånger, är alltid här.=) ) Älskar att vara

här.   Blev som sagt ingen spruta idag. BM ville att Jasmine skulle gå upp lite till så att hon har lite mer "hull" på kroppen. Hon väger idag

3 m 1 v 4205 g och längden hade tydligen inte blivit så mycket mer på en vecka, så vi kollar nästa vecka istället. För er som vill veta så förra veckan var hon 56 cm lång. Jag och min mamma var också "små" när vi var små. :D (Mamma sydde kläder till mig som jag sedan hade som kläder till min docka.) Så nu får vi fara för sprutan nästan vecka istället. =) Frågade BM om det som hände igår, hon sa att det var konstigt och sa att om det händer igen så skall jag åka in med henne så att dem får kolla hennes hjärta.

:(    JÄTTE LÄSKIGT! Men sen frågade hon även om hon hade sovit länge och det hade hon, typ 1,5 timme. Så det kunde vara det med att hon var i djupsömn. Att hon var blek kunde vara för att det var kallt kom vi fram till. Hoppas det inte är något!

  

Nu skall vi åka hem till mig. Larissa och hennes underbara barn har inte varit hemma hos mig mer än en gång och då var det snabbvisit. Det var dock bara Larissa och Sami. Nu skall Gannih också med. Tjoho va kul! :D Gannih roar också Jasmine med att prata med henne och förklara att det regnar ute. :) Såååå sött!! Jasmine ler och jollrar tillbaka. Underbart med barn!

 

Uppdaterar sen. Skall ju lägga in bilder på kläder med.

 

Underbara Larissa med Gannih och Sami. :)

  

     

 
Sami med Jasmines mössa! Hahha såå söt. =)


Mor och dotter. Snygg min Jasmine har. :)

 



   


Larissa, Gannih och Jasmine! Älskar er och Sami med!   

          

 

 

Ha det så bra sålänge!

 

Puss och kram!

 
 
micka

micka

29 juli 2010 21:22

ååh tack vad glad jag blev för ditt inlägg :)
skönt att det finns fler än jag som kallar sitt barn för alien :P
hon är super söt, hon var ju det första som mötte mig när jag kom in på din sida!!!
tack ännu en gång för din kommentar, blev jätte glad :D

http://writalist.blogg.se

 
Denize - Mamma till Emilia & Elian

Denize - Mamma till Emilia & Elian

29 juli 2010 22:43

sv: vad snällt, nej hon har inte nickelallergi :)

Och ang väggorden så finns de i massa olika webshoppar, den jag har köpte jag på Jotex för ett tag sedan... och den är i trä som jag hängt upp med små-spik.

http://denize.se

 
I väntan på Liten

I väntan på Liten

30 juli 2010 15:40

Vad skönt att ha veta att man har någon att fråga, någon som faktiskt gått igenom detta själv nyss. Just med mjölken där blev jag så himla förvånad, trodde inte att den kom såhär tidigt! Men det är väl olika precis som med allt annat :)

http://madeleiene.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards