NathalieMammaTillJasmine

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Skön Söndag!

Av Nathalie - 26 september 2010 17:00

Hej på er denna underbara söndag!



Hur är allt med er idag?

Här myser vi för fullt och ser på Disney Channel.

Jasmine gillar tvn men älskar tecknat. :D

Så nu har jag ÄNTLIGEN en anledning att titta på tecknat! Tjoho! =)


Vad gör ni denna mysiga söndag?


Visar lite bilder från vårat mys!

   

Jasmine vill upp.

   

Men jag fick henne att stanna, bara om hon fick hålla min hand. Så mysig min älskling är!

   

Det här är ett av programmen som vi har tittat på. :D

 

Vi har det så gosigt tillsammans min underbara Prinsessa och jag! Mamma älskar dig mer än livet själv!   

 



Puss och Kram på er alla!

 
 
I väntan på Liten

I väntan på Liten

28 september 2010 18:24

Ja visst är den underbar, stor och gosig! Hittade den på Gina Tricot för 199 kr (tror jag priset var) och hoppas den ska värma mig gott nu i höst och vinter :D

Jag ska hålla tummarna för att BH´n passar, vilken av dom var det du köpte? Tråkigt att de inte har den serien hos dig, riktigt dåligt faktiskt med tanke på hur många som går gravida varje år!

Stor kram från oss :D

http://madeleiene.blogg.se

 
I väntan på Liten

I väntan på Liten

28 september 2010 19:14

Jag har inte köpt någon än, har provat men kände att det kanske var bäst att vänta tills jag är precis i slutet av graviditeten. Ska jag ändå ta en storlek större då tror du? Alltså även om jag väntar tills i slutet? Det är en djungel det här med alla graviditets och bebisgrejor :D

Oj, det var galet stor skillnad i pris! Den jag provade var från H&M, den satt bra nu så jag hoppas att den kommer funka i större storlek sen också. Ska hålla både tummar och tår för att den sitter bra på dig, så du slipper det bekymret :D kram

http://madeleiene.blogg.se

 
Jessie - 23 år & mamma till Jacob  [snart 3 år]

Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3 år]

29 september 2010 00:21

åååh vilken goding!:D Min ojk älsar att titta på disney med:D

http://passionfrukt.blogg.se

 
I väntan på Liten

I väntan på Liten

4 oktober 2010 09:06

Tråkigt att det inte gått att kommentera, men nu verkar det fungera åt båda hållen :) Angående tvättmedel, jag tänker precis som du! Sedan är det nog bra att "utsätta" bebisarna för sånna saker också, just för att inte utveckla allergier. Men vi får se hur vi gör, jobbigt att tvätta kläderna var för sig också, alltså hennes och våra om vi skulle använda olika tvättmedel :) kram

http://madeleiene.blogg.se

 
Jessie - 23 år & mamma till Jacob  [snart 3 år]

Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3 år]

4 oktober 2010 17:12

ÅÅÅÅhh va söt du är - lika dan som din dotter:) Tråkigt att du ej uppdaterar bara.. men lika fint att se på din dotter:) Var kommer hon ifrån?:) Ja men hon förstår mer än du tror :D Visst är disney filmer bra? Riktigt mysigt att sitta & titta med ens hjärta:D Ha en bra dag söt!

http://passionfrukt.blogg.se

 
I väntan på Liten

I väntan på Liten

5 oktober 2010 09:41

Ja visst är det läskigt det där med fotspåren! Ett riktigt mysterium :) Vi har redan börjat köpa lite bebiskläder, en hel del i storlek 50 faktiskt. Jag vet att många säger att man kan mer eller mindre hoppa över det och gå direkt på 56 pga att de växer ur det så snabbt, men jag vill inte behöva klä min bebis i jättestora kläder som inte alls sitter skönt, bara för att hon kommer växa. Det kan ju faktiskt precis som du säger bli så att hon kan ha strl 50 jättelänge :)

http://madeleiene.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 7 maj 2011 07:24

Nu sitter man då på båten. Inte lätt att lämna sin dotter nej. Usch snacka om att jag har gråtit. :-( Men inte min älskade Jasmine. Hon vinkade bara glatt och gick till sin pappa, så det är ju skönt. Min älskade mamma är också där. Så allt blir nog b...

Av Nathalie - 6 maj 2011 13:00

Förlåt igen mina finisar!   Hur mår ni?   Förstår att jag inte har några läsare kvar men det blev en massa sjukdomar med penicillin kurer fram och tillbaka här och den finaste Jasmine blev ju HELA ett år för  3 (!) veckor sen!    Bara det k...

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:49

Förlåt mina kära!!!   Hoppas ni mår toppen!!   Har ni snälla lust att uppdatera mig om vad som hänt i era liv dem senaste 2 veckorna??   Förlåt för att jag inte har skrivit och förlåt för att jag inte sa något. Vi har varit sjuka om var...

Av Nathalie - 1 mars 2011 13:30

Hej mina sötisar!!   Sorry för den dåliga uppdateringen. =(   Hur mår ni? Vad har ni gjort för speciellt sen sist vi pratade?   Glöm inte att rösta för er som inte gjort det och för er som vill. HÄR och HÄR!! =) Skriv gärna att ni rös...

Av Nathalie - 25 februari 2011 13:30

Hej mina fina läsare!! =)   Hur mår ni idag?   Vad är era planer för denna fina fredag?   Jasmine och jag skall åka till min mamma och bror på landet och träffa alla där. Det var länge sen sist. Skall bli mysigt! =)   Vi mår bra! Ha...

Presentation


Välkomna till min värld som nybliven Mamma till en underbar Dotter vid namn Jasmine!

Lämna gärna en kommentar. =) (så tittar jag in hos er)

Mammabloggalan 2011 =)

Mammabloggalan 2011

Omröstning

Hur känner ni när ni hör ordet barn?
 Åh dem är så underbara så jag vill bara gosa sönder dem!!
 Hmm.... barn... ja vad skall man känna, inget speciellt??
 Jobbiga snorungar som kräver all ens uppmärksamhet!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig!! =)

bloglovin

Följ mig!! =)

NathalieMammaTillJasmine

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards